Festivals en concerten

Marinos

Well-known member
Muse gister in het Goffertpark! :duim: Absoluut top, geweldige show qua visuals en wat zingen en spelen die gasten verschrikkelijk zuiver.
 

Janssen

Well-known member
Festivals en concerten

Muse live blijft ontzettend vet inderdaad, ookal vind ik de albums na 2006 niet bijster spannend.

Knights of Cydonia blijft voor altijd m?n favoriete festival anthem schat ik zo.
 

Susa

New member
Nog een paar minuten en dan gaan we weer!!

Op naar Bergharen, op naar Down the rabbit Hole:duim:

Het officieuze begin van de vakantie
 

Abubakari

Well-known member
5d1f26db1bec3-IMG_20190704_222615.jpg

Gister naar Flat Worms geweest in Vera, dat was geweldig. Met de bassist van Thee oh Sees, die overigens op blote voeten speelde. Sowieso een erg te gekke band, maakten het live ook nog eens helemaal waar.
 

Marinos

Well-known member
Muse live blijft ontzettend vet inderdaad, ookal vind ik de albums na 2006 niet bijster spannend.

Knights of Cydonia blijft voor altijd m?n favoriete festival anthem schat ik zo.
Dat weten ze zelf ook denk ik want er kwamen grotendeels oude platen voorbij.
 

Susa

New member
Veel plezier! Wat zijn dit jaar een beetje de krenten in de pap op DTRH?

Voor mij Agar Agar en de Belgische rockers van Sons :duim: Foals kende ik niet echt en vond ik zeker ook best aardig.

Voor de rest een leuk festival, al wordt het de laatste jaren steeds drukker en massaler waar het zeker in de begin jaren mooi knus was.
 

Unregistere

Well-known member
:duim:

Zelf ook nog even de line-up bekeken en ik zag daar nog wel wat interessante artiesten als Janelle Mon?e, Balthazar, Rosal?a, Skepta, Parquet Courts, Rolling Blackouts Coastal Fever, slowthai, Sylvie Kreusch en natuurlijk dEUS. Nog iets van een van deze artiesten meegekregen toevallig?
 

Susa

New member
:duim:

Zelf ook nog even de line-up bekeken en ik zag daar nog wel wat interessante artiesten als Janelle Mon?e, Balthazar, Rosal?a, Skepta, Parquet Courts, Rolling Blackouts Coastal Fever, slowthai, Sylvie Kreusch en natuurlijk dEUS. Nog iets van een van deze artiesten meegekregen toevallig?

Jazeker wel Parcel Courts en dEUS ook, verder ook Low, Grace Jones en Neneh Cherry, Robyn en Underworld en Frank Carter and the rattlesnakes.

Maar weet je er is zo veel te zien op weet ik hoeveel podia, het is simpelweg niet te doen om alles mee te krijgen...
 

Susa

New member
Gisteren en morgen ook weer naar de Valkhof Affaire (Nijmeegse Vierdaagse) en dan pakken we vrijdag weer dagje Zwarte Cros mee.
Dit keer met de hele familie. Mijn zoontje gaat ook mee (iedereen onder de 1,40 meter mag gratis naar binnen) en ook een kaart gekocht voor mijn moeder. Da mok maor ze ne keer met maken.....is goed ma gaan we regelen:duim:
 

Janssen

Well-known member
Als er iemand hier connecties heeft voor Lowlands kaarten laat het me weten. Ik was te laat (hoe is het mogelijk) en Ticketswap is 1 grote teringbende.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Mijn dochter heeft twee kaarten gewonnen voor Lowlands, ze vroeg zich af of er op het festivalterrein ook watertap punten zijn. Iemand die dat weet?
 

Max

Administrator
Forumleiding
In mijn tijd dacht ik niet. Gezien de maatschappelijke ontwikkelingen zou ik het nu wel verwachten. Meestal hebben ze wel een goede FAQ op de website staan.
 
Bovenaan