Festivals en concerten

Joost

Well-known member
Was Boef zo slecht?

Nee dat was emotie ;)

Het was zoals altijd weer een mooi weekend. Muzikaal niet briljant maar de combinatie van een festival in je achtertuin en goed gezelschap zijn ook een hoop waard.

Op het programma en invulling van de dagen valt genoeg kritiek te hebben maar we hebben wel een mooie weekend gehad. Rowwen Heze was verbluffend goed, ik heb ze echt vaak gezien al maar dit was echt een uur lang perfect. Lenny Kravitz en Fleetwood Mac verrasten me heel positief. Van Michael Kiwanuka heb ik echt genoten.
 

Janssen

Well-known member
Het was zoals altijd weer een mooi weekend. Muzikaal niet briljant maar de combinatie van een festival in je achtertuin en goed gezelschap zijn ook een hoop waard.

Pinkpop is dus feitelijk in de plek gekomen van de traditionele dorpsbraderie.
 

delmaestro

Well-known member
Zeker geen diskwalificatie. Wel behoorlijk kort door de bocht. Nederlands grootste festival heeft dus als doelgroep de Limbo's die er direct omheen wonen. Die andere 30.000 bezoekers zijn niet helemaal goed dat ze 2 uur rijden voor een braderie...
 

Janssen

Well-known member
Zeker geen diskwalificatie. Wel behoorlijk kort door de bocht. Nederlands grootste festival heeft dus als doelgroep de Limbo's die er direct omheen wonen. Die andere 30.000 bezoekers zijn niet helemaal goed dat ze 2 uur rijden voor een braderie...

Dat zeg ik werkelijk helemaal nergens.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb van de week de Netflix-docu over het beruchte Fyre Festival gezien. Bizar dat zoiets zo gehyped kon worden en tegelijkertijd zo faliekant in de soep liep.

Overigens zijn ze nu bezig met een ander festival dat op identieke wijze lijkt mis te gaan; Woodstock 50 dat in augustus ter ere van het jubileum moet plaatsvinden gaat in de voorbereidingen ook al helemaal mis.
 

Mario

Well-known member
Rammstein live is altijd de moeite waard, maar wat een geweldig concert hebben ze gisteravond neergezet in de Kuip. De band was echt in topvorm, met alles erop en eraan. Het 2e deel met de klassiekers was wat mij betreft wel het beste van de avond, inclusief het gebruikelijke vuurwerk. Heerlijke zomeravond en een top concert. Ik hoop dat er weer wat vaker concerten worden gegeven in de Kuip, heb ik er ook weer reden om te komen. Wat sfeer betreft een prima locatie, en concerten zonder dak blijven toch iets bijzonders houden. Dus wat dat betreft mogen ze nog even wachten met dat nieuwe station. Verder word ik niet zo vrolijk van dat gedoe met muntjes, daar ontkom je tegenwoordig helaas niet meer aan. Opvallend ook dat mensen een half uur in de rij gaan staan om 30 Euro voor een shirtje te betalen. Al met al heb ik mij prima vermaakt, tegenwoordig is het voor mij een zeldzaamheid om naar een dergelijk groot concert te gaan.
 

Batigoal

Well-known member
Het was mijn eerste concert in de Kuip en een betere band daarvoor kan ik me niet voorstellen. Prima show met lekker weer; ik heb me goed vermaakt :duim:
 

Mario

Well-known member
Mojo werkt liever met de Arena/Ziggo Dome qua grote namen

Ik weet het, Rotterdam was echt de keuze van Rammstein zelf. Ik zie zelf niet zo snel weer andere concerten in de Kuip, behalve niveau Borsato en dat soort meuk.
 

Joost

Well-known member
Gisteren is Werchter begonnen maar net als op Pinkpop vind ik die line-up ook niet echt heel overtuigend. Muse is wel een veel betere afsluiter en Florence+The Machine had ik ook graag op Pinkpop gezien. Maar ook in Werchter sluit Mumford & Sons af.
 

Unregistere

Well-known member
Wel handig, als Mumford & Sons afsluit. Dan kan je al na ??n nummer weg, want dan heb je ze allemaal al gehoord. :p
 
Bovenaan