Festivals en concerten

delmaestro

Well-known member
Pinkpop. Prima festival, lekker weer, gezellige mensen en Limburgers, keurige dagprogrammering.

Wat een prima investering weer die 230 euro. Ben er weer bij...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gisteren tickets voor Graspop gehaald. Naast de gebruikelijke teringherrie die er logischerwijs staat, boekt Graspop ook elk jaar wat grote classic rockbands. Dit jaar bijvoorbeeld KISS, Whitesnake, Slash en Def Leppard. Maar waar ik het meeste naar uitkijk is Lynyrd Skynyrd. Dat moet legendarisch zijn om met 50.000 man Free Bird te zingen. :oops:
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
5f16631fd67bbdf79310a3ba6d78142e.jpg


Zo dan, dit is wel extreem goed voor een gratis festival.
 

Joost

Well-known member
Ik zou Spinvis wel een keer op een festival willen zien maar dan om dan vrijwillig tussen de pieren te gaan staan...
 

Joost

Well-known member
Mumford and Sons komt erg hoog binnen op de lijst met matige afsluiters.

Pharrell en Manu Chao staan ook in mijn top drie van afsluitende acts die ik live zag.
 

Janssen

Well-known member
En alsof het allemaal nog niet slecht genoeg is krijg je morgen Marco Borsato als verrassingsact.
 

Max

Administrator
Forumleiding
En alsof het allemaal nog niet slecht genoeg is krijg je morgen Marco Borsato als verrassingsact.

Nou gisteren trad Tino Martin op in het Olympisch Stadion en die herrie stond dermate hard dat ik er ook van kon 'meegenieten'. Dat was ook bepaald geen feest.
 

Joost

Well-known member
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20190...rger&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Hoewel ik er niks van heb meegekregen, heb ik het idee dat Marco hier de spijker precies goed raakt.

Een hole in one. Echt geen letter verkeerd.

Eigenlijk had Smeets moeten doorzetten en bij gebrek aan A artiest kiezen voor verrassing ?n zekerheid want wat Rowwen H?ze vandaag in een uurtje neerzette was fenomenaal.

Armin van Buuren was volgens de fans waarschijnlijk heel erg goed maar kon de rest van de muziekliefhebbers totaal niet overtuigen.
 

Janssen

Well-known member
https://m.limburger.nl/cnt/dmf20190...rger&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Hoewel ik er niks van heb meegekregen, heb ik het idee dat Marco hier de spijker precies goed raakt.

Alleen jammer dat iedereen dit vantevoren al wist dus Marco heeft vooral open deuren.

En dan bands die wereldwijd extreem groot zijn als Killers en KoL degraderen tot b-bandjes. Dat zijn juist w?l headliners overal ter wereld.

Als Pinkpop blijft inzetten op stoffige reunie acts als The Police en Springsteen zoals Marco graag wil dan kan men binnen nu en 5 jaar terug naar Geleen bij gebrek aan publiek.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ben ik wel met je eens, die B-artiesten zijn blijkbaar alleen in Nederland B-artiesten.
 
Bovenaan