Festivals en concerten

Janssen

Well-known member
Ik vind het met Tool, Muse en The Cure al zo goed als aantrekkelijk genoeg om het hele weekend te gaan. In de wetenschap dat er tussen de 97 andere bands ook genoeg gaat zijn wat ik tof vind of nog moet gaan ontdekken.

Hoe ver van tevoren moet je meestal kaarten kopen zonder dat het uitverkocht is?

Hangt volledig van de line-up af. Er waren jaren dat het in december al uitverkocht was en jaren dat je in mei nog kaarten kon kopen. Als je zeker weet dat je wil gaan zou ik gewoon direct kopen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hangt volledig van de line-up af. Er waren jaren dat het in december al uitverkocht was en jaren dat je in mei nog kaarten kon kopen. Als je zeker weet dat je wil gaan zou ik gewoon direct kopen.

Ik wacht sowieso even op m'n eindejaarsuitkering. En als het dan uitverkocht is, jammer dan.
 

Susa

New member
Wolter Kroes doet dEUS en Peter Beense Sigur Ros, dat kan alleen op de Zwarte Cross natuurlijk:duim:

Zelf trouwens ook naar de Fatal Flowers die naar 30 jaar weer gaan rocken.
 

Abubakari

Well-known member
Vanavond in Vera naar de grote Meindert Talma voetbalshow geweest. Talma vertelt en zingt met op de achtergrond foto's en voetbalfilmpjes. En zo kwam tijdens het lied over Dick Nanninga een door mij persoonlijk geknutseld voetbalplaatje van Dick Nanninga voorbij. :D

attachment.php
 

Bijlagen

  • IMG_20190125_213027.jpg
    IMG_20190125_213027.jpg
    75,8 KB · Weergaven: 0

Abubakari

Well-known member
Ja, plus nog een paar andere voetballiedjes. Wat ik wel jammer vond was dat ie zonder band optrad. Hij zong, de rest kwam uit de laptop.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jamel en ik waren zaterdag in Rotterdam bij Draconian, Harakiri for the Sky en Sojourner. Harakiri vond ik op voorhand de minste band, maar dat viel live best mee. Vooral als ze niet teveel pielen en het tempo hoog houden, is het prima te doen

 

Mario

Well-known member
Jamel en ik waren zaterdag in Rotterdam bij Draconian, Harakiri for the Sky en Sojourner. Harakiri vond ik op voorhand de minste band, maar dat viel live best mee. Vooral als ze niet teveel pielen en het tempo hoog houden, is het prima te doen

In Baroeg?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
22 en 23 maart naar de eerste editie van Prognosis Festival in de Effenaar. Twee dagen lang alleen maar progressive rock en metal op twee podia. Met in het genre gekende toppers als Leprous, Soen, Devin Townsend, Haken en Tesseract op het programma. <3
 

Joost

Well-known member
Vandaag is de perspresentatie van Pinkpop.
Hoogst uitzonderlijk moet er nog 1 afsluiter bekendgemaakt worden.

Dit is de 50e editie en daarmee zou uitgepakt worden aldus Jan Smeets vorig jaar maar of het zo is, ik laat me graag verrassen.
 
Bovenaan