Festivals en concerten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Al een tijdje kaarten liggen voor Nightwish. Vandaag kaarten gehaald voor Draconian. Volgende week hopelijk kaarten voor Ayreon in de pocket. En Graspop zal hem ook wel weer gaan worden. Dingen om naar uit te kijken. :)

+ Yann Tiersen in De Doelen!
Ennnn... TOOL in de Ziggo Dome!!!

Abubakari

Well-known member
Weer eens wat anders, Curtis Harding, een soulkicker. Vijf kwartier gespeeld en dat was goed, ik las dat ie eerder nog wel eens wat chagrijnig of arrogant (of beide) over kwam op het podium, daar was gister niks van te merken. Prima show, alleen hoop je eigenlijk op 5 swingnegers met kolossale afro's en een batterijtje rechtstreeks uit de 70's afkomstige blazers. Nou ja, nu was er een foute gast met een 70's bril en een snor die sax en synth speelde en een gitarist die uit 1984/Noord Oost Friesland leek te komen. Ja, het oog wil ook wat, het oor was in elk geval wel tevreden.

img_20181103_1932381.jpg

Unregistere

Well-known member
Vorige plaat van Harding was geweldig. Dus als hij daar veel van heeft gespeeld, moet het wel een leuke avond zijn geweest! :duim:

Makanaky

Well-known member
Vijf kwartier gespeeld en dat was goed, ik las dat ie eerder nog wel eens wat chagrijnig of arrogant (of beide) over kwam op het podium, daar was gister niks van te merken. ]

Daarom dit keer niet gegaan, vorige keer in Simplon was zonder blazers, nog geen 3 kwartier en een rommeltje. Echt ??n vd slechtste shows die ik gezien heb. Volgende x mag-ie bij me in de herkansing.

zwammy

Well-known member
Ze willen naar Rammstein in Riga gaan met de groep. Ik heb gezegd dat ik wel meega maar dan hoeven ze voor mij geen kaartje te regelen :D

Max

Administrator
Forumleiding
Maar het bier was ook niet erg smakelijk. Al is het bier wat jij lekker vindt daar vast wel verkrijgbaar.

Bovenaan