Festivals en concerten

Satyr

Administrator
Forumleiding
KISS en Rammstein tegelijkertijd in Nederland. En dan vragen waarom Rammstein niet in de Arena speelt

Abubakari

Well-known member
Vanavond naar IDLES in Vera. Uitverkocht. Maar dik op tijd een kaart gescoord. Schijnt een bijzondere liveband te zijn, ben benieuwd, nog niet eerder live gezien.

Susa

New member
Zeker best leuk:duim:

Ik ga ze weer zien in April in Doornroosje Nijmegen.

1 Februari trouwens naar Massive Attack.

Abubakari

Well-known member
Vanavond naar IDLES in Vera. Uitverkocht. Maar dik op tijd een kaart gescoord. Schijnt een bijzondere liveband te zijn, ben benieuwd, nog niet eerder live gezien.
En bijzonder was het. Sympathiek gezelschap Engelse working class punks met het hart op de juiste plek. En een gitarist die in zijn witte onderbroek en met een Vera sticker op elk bovenbeen de pias uithing. Maar vooral een prima show, goeie live band, gekkenhuis in de zaal en op het podium. Hoop dat ze vaker Vera aandoen.

Susa

New member
Man man wat een gedoe...

Susa gaat al sinds jaar en dag op zaterdag een dagje naar de Zwarte Cross, maar ook daar slaat de waanzin toe en het schijnt dat alle kaarten binnen een uur al weg waren.

via via dan maar wat kaarten voor de vrijdag weten te ritselen.

Tis wat.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nightwish!! Man oh man, wat was dat goed zeg. Twee keer eerder gezien met Annette. Was ook niet verkeerd, maar met Floor heeft de band echt een hele grote stap gezet.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Serieus aan het overwegen om, naast Graspop, ook Rock Werchter te doen in 2019. Drie dagen rust tussen de twee moet wel voldoende zijn, toch?

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Werchter vrijdag begint wel heel leuk te worden.

Ik vind het met Tool, Muse en The Cure al zo goed als aantrekkelijk genoeg om het hele weekend te gaan. In de wetenschap dat er tussen de 97 andere bands ook genoeg gaat zijn wat ik tof vind of nog moet gaan ontdekken.

Hoe ver van tevoren moet je meestal kaarten kopen zonder dat het uitverkocht is?

Bovenaan