Festivals en concerten

Abubakari

Well-known member
In mijn tijd ook niet, maar dat is wel erg lang geleden inmiddels als ware Lowlands pionier die de eerste 5 Lowlands is geweest. Ze had de site al aardig doorgespit, maar niks gevonden wat dat betreft.

SanMark.

Well-known member
Gisteren naar Pink geweest.

Het was een zeer mooie show, alleen voor het echte meemaken van de show zou je helemaal vooraan moeten staan.

Joost

Well-known member
Mijn dochter heeft twee kaarten gewonnen voor Lowlands, ze vroeg zich af of er op het festivalterrein ook watertap punten zijn. Iemand die dat weet?

Ik kan op alle logische plekken op de site daarover niets vinden, wel dat het op de camping gratis is.
Ik vond wel een artikel uit de Drontenaar waarbij de de gemeenteraad oproept tot gratis water op festivals, artikel van begin juni 2019.

Abubakari

Well-known member
Klopt, had zelf ook al gekeken (en mijn dochter dus ook al) en verder gezocht. De tijden dat je anderhalve literflessen met wodka jus of andere mixen en pakken Aldi wijn mee het terrein op kon nemen (mijn tijd zeg maar) is geloof ik historie.:D
Mijn dochter heeft geen bakken vol geld, drinkt geen alcoholische dranken, die kan prima 3 dagen op water leven, maar niet als ze daar water voor idiote prijzen verkopen. En om nou elke keer terug naar de camping te lopen waar naar het schijnt wel watertappunten zijn om de halve liter fles te vullen is ook zo'n gedoe. Maar ik denk niet dat watertappunten hebben op het terrein. Nou ja, ze zal zich wel redden.

Abubakari

Well-known member
Weet ik.

Daarom blij dat ze gewoon water tapt in haar eigen meegebrachte flesje van 0,5 liter die mee mag het terrein op. Zal haar dat GHB gedoe in elk geval niet snel gebeuren.

Joost

Well-known member
Weet ik.

Daarom blij dat ze gewoon water tapt in haar eigen meegebrachte flesje van 0,5 liter die mee mag het terrein op. Zal haar dat GHB gedoe in elk geval niet snel gebeuren.

Maar daar mag dan weer geen dop op zitten.

Tip van de dag; geef haar voldoende losse doppen mee en laat haar die los bewaren bij de entree. In haar schoen ofzo.

Abubakari

Well-known member
Nee, dat zag ik ook. Anders kun je er mee gaan gooien.
Dop los meenemen en er op schroeven als je op het terrein bent had ik ook al bedacht. Maar dat ze bij binnenkomst gaan fouilleren op losse doppen, zo gek zal het toch niet worden?:eek:mg:

PES5

Administrator
Forumleiding
GP Monza zelfde verhaal. Fles mee en dopjes los mee.

Daar zeiden ze trouwens dat het was omdat je op een fles met dop een rare val kunt maken, als er veel op de grond liggen, en dat zonder dop de fles gewoon indeukt als je erop stapt.

SanMark.

Well-known member
GP Monza zelfde verhaal. Fles mee en dopjes los mee.

Daar zeiden ze trouwens dat het was omdat je op een fles met dop een rare val kunt maken, als er veel op de grond liggen, en dat zonder dop de fles gewoon indeukt als je erop stapt.

Klopt dat is de achterliggende gedachte.

Janssen

Well-known member
Ik ben er ook weer bij dit jaar. Kijken of het weer zo makkelijk is om bij nietsvermoedende meisjes wat GHB in het flesje water te mikken.

Abubakari

Well-known member
5d8b7fa6543b3-IMG_20190924_230428.jpg

Sebadoh, gister in Vera, soms geweldig, maar soms ook niet. Gister rommelig. Materiaalpech, te lange onderbrekingen bij de wissels tussen Lou en Jason, teveel van de nieuwe plaat die best aardig is, maar niet zo goed als het oude werk en de zang die moeizaam boven de rest uitkwam. Maar in het tweede deel van de show wel een rijtje klassiekers met als hoogtepunt de uitsmijter Brand New love.
Sebadoh kan het beste langskomen zonder nieuwe plaat op zak, zoals de vorige keer. Dan krijg je een mooie greatest hits show.
Al blijft het ook als ze een mindere dag hebben altijd fijn om Sebadoh te zien en te horen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Satyr, line-up van Graspop gezien? Lijkt wel een Black Metal meets Prog Metal feestje. :)

Bovenaan