Festivals en concerten

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ga zondag naar Doodswens, Helleruin en Asgrauw in Sittard, dat soort bands komen zelden in de buurt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ga zondag naar Doodswens, Helleruin en Asgrauw in Sittard, dat soort bands komen zelden in de buurt.
Haha, zo. Ik ken alleen Doodswens en dat is echt een portie teringherrie van de bovenste plank. Niet in de slechte zin van het woord, trouwens.
 

Miramar

Well-known member
Ik zit de 15e en de 16e op Prognosis Festival in Eindhoven. Zit eraan te denken om deze er achteraan te plakken. Ghost live is altijd de moeite waard, al is het laatste album wat minder.
Nice, ik vind Ghost best te pruimen. Alleen sommige mensen juist niet
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nice, ik vind Ghost best te pruimen. Alleen sommige mensen juist niet
Ghehe, nee Satyr vindt het niets. Snap ik op zich ook wel, het is vooral een gimmick. Maar ik vind Tobias Forge een fantastische songwriter. Ze horen alleen niet in de categorie Metal.

Overigens vind ik Satyr zijn favoriete muziek ook heel goed te doen. Niet alles trouwens, bij sommige bands zit er voor mijn smaak te weinig melodie in. Maar ik heb net even één van die bands opgezocht die zondag in Sittard spelen. Helleruin... Kolere, dat is wel lekker hoor! Wat een riffs, met name in het tweede gedeelte van het liedje. En die outro, daar ga ik verschrikkelijk goed op!

 

Miramar

Well-known member
Ghehe, nee Satyr vindt het niets. Snap ik op zich ook wel, het is vooral een gimmick. Maar ik vind Tobias Forge een fantastische songwriter. Ze horen alleen niet in de categorie Metal.

Overigens vind ik Satyr zijn favoriete muziek ook heel goed te doen. Niet alles trouwens, bij sommige bands zit er voor mijn smaak te weinig melodie in. Maar ik heb net even één van die bands opgezocht die zondag in Sittard spelen. Helleruin... Kolere, dat is wel lekker hoor! Wat een riffs, met name in het tweede gedeelte van het liedje. En die outro, daar ga ik verschrikkelijk goed op!

Inderdaad, zijn smaak kan ik soms ook weleens waarderen. Maar het grunten daar kan ik niet zoveel mee. Al is compositie wel weer vaak brilliant
 

Abubakari

Well-known member

Voor mij vrijdag ook een avondje gehoorbeschadiging in de vorm van doom en noise.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Inderdaad, zijn smaak kan ik soms ook weleens waarderen. Maar het grunten daar kan ik niet zoveel mee. Al is compositie wel weer vaak brilliant
Grunten ben ik mee opgegroeid. Jarenlang in bands gespeeld met grunts en zelf ook een tijdje een poging tot gedaan. Moet inderdaad je ding zijn en ook hier vind ik niet alles goed. Maar meestal vind ik het wel een toffe toevoeging voor het contrast in de muziek.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding

Voor mij vrijdag ook een avondje gehoorbeschadiging in de vorm van doom en noise.
Damn, daar zou ik me ook niet vervelen. Doet me een beetje denken aan Amenra.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vroeg net aan mijn vrouw of ze vrijdag ook mee naar Vera ging. “Ja leuk, wat speelt er”?
Laat ik het horen roept ze al na 10 tellen “UIT!”
Zal wel niet mee willen denk ik.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
@Jamel ik heb eindelijk Gojira 'ontdekt'. Kon er nooit zoveel mee, maar dit was wel geinig. Alleen die drumsolo, hoe oud ben je man.... :(
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gojira is één van mijn favoriete bands. Zeker in het extreme genre staan ze wat mij betreft op eenzame hoogte. Ze zijn snoeihard, maar tegelijkertijd zo melodieus. En live is het altijd steengoed, waar ze ook staan. De energie die los komt bij hun concerten is super aanstekelijk. Hun geluidsman verdient een standbeeld, want zelfs op open air festivals is er nooit iets op af te dingen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik hou niet van breakdowns, maar dat valt bij hun best mee. Ik had ze meer 'core' verwacht, zeg maar.
 
Bovenaan