FC Utrecht Transfertopic

Unregistere

Well-known member
Nog een huurling voor Utrecht. Oude bekende Kristoffer Peterson keert terug. De 25-jarige Zweed wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van Swansea City.
 

Pascallovic

Well-known member
Nog maar een aanvaller erbij. Eens kijken of ze die net zo snel afserveren als de vorige aanvallers die ze gekocht hebben. Wel knap van Zuidam om zo'n onevenwichtige selectie samen te stellen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ach wat boeit het. Ome Frits lapt wel bij.
Het gaat mij niet zo zeer om het geld, maar meer dat je meestal geen topprestaties uit een onevenwichtige selectie kunt halen. Kijk naar PSV, die hebben met Rosario, Thomas, Hendrix, Afellay, Sadilek en Guti ook 6 spelers voor 2 posities rondlopen die allemaal niet voor elkaar onderdoen, maar wel allemaal weinig toevoegen.
 

Batigoal

Well-known member
FC Utrecht heeft de transfervrije Lamine Sané (32) gehaald als vervanger voor de geblesseerde Willem Janssen. Toffe naam, voormalig verdediger van Werder Bremen. Grote, sterke kerel, maar niet meer de snelste. Deed het de afgelopen 2 seizoenen goed in de MLS bij Orlando City. Op papier een mooie aanvulling, maar hij heeft sinds oktober geen wedstrijd meer gespeeld.
 

Deathprod

Active member
De Utrecht fans willen dat Sneijder nog een jaartje komt voetballen. Alleen ziet die er een stuk minder afgetraind uit als Robben. 😅
Maar qua seizoenskaarten en merchandise kan het wellicht nog wat opleveren..

 

Batigoal

Well-known member
Patrick Joosten vertrekt naar FC Groningen. Australisch international Daniel Arzani is zijn vervanger. De 21-jarige wordt gehuurd van Manchester City. Hij werd vorig jaar verhuurd aan Celtic, maar kwam daar maar tot 2 duels.
 

Makanaky

Well-known member
Heeft de hype ook nog niet waargemaakt.

Die zou na t WK, door de Van Marwijk connectie, naar PSV gaan. Als je 2 jaar later slechts 2 potjes bij Celtic kunt overleggen, heb je hwt niet goed gedaan. Of heeft 'ie veel blessures gekend?
 

Deathprod

Active member
Gerucht gaat dat Jan-Paul van Hecke (NAC) binnenkort bij Brighton & Hove Albion gaat tekenen, en daarna verhuurd zal worden aan FC Utrecht.
 

SanMark.

Well-known member
Waar heeft Arzani eerder gezeten want die naam komt mij bekend voor ?

Of was dat zwammy zijn dagdromen van een paar jaar terug ?
 

Joost

Well-known member
Waar heeft Arzani eerder gezeten want die naam komt mij bekend voor ?

Of was dat zwammy zijn dagdromen van een paar jaar terug ?
Kan het me nauwelijks voorstellen.
Werd door Man City gehaald uit Australië in 2018. Voor twee jaar verhuurd aan Celtic maar na 23 minuten scheurde hij zijn kruisbanden. Die revalidatie duurde erg lang, vorig seizoen deed hij nog ergens 5 minuten mee.
 
Bovenaan