Ajax wilde hem graag linksachter. Urby zelf niet. Als hij zich destijds op die positie had gericht was hij nu recordinternational geweest.Maduro was ook al zo'n versterking voor FC Groningen. Laten we maar even afwachten met Emanuelson. Mij staat bij dat ondanks Ajax hem zelf had opgeleid ook niet helemaal wist op welke positie Emanuelson helemaal tot z'n recht kwam. Emanuelson zijn voordeel bij FC Utrecht is dat Ten Hag niet in vaste systemen denkt en in die zin wellicht een rol die helemaal bij Emanuelson past kan verzinnen.
Overigens wel een hoop nieuwe spelers waarmee het alle kanten op kan gaan.
Ajax wilde hem graag linksachter. Urby zelf niet. Als hij zich destijds op die positie had gericht was hij nu recordinternational geweest.
Beter dan sommige internationals mijn inziens.
Dat lijkt mij een goede basis voor het worden van recordinternational. Al hoewel Aron Winter destijds...
https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/2043663/labyad-hint-transfer-naar-nederlandse-topclub
Denk niet dat die naar PSV gaat...
Prima defensieve versterking voor Utrecht: Emil Bergtrom. De 25 jarige Zweed komt transfervrij over van Roebin Kazan en tekent voor 3 jaar.
Sander van der Streek.