FC Utrecht Transfertopic

Makanaky

Well-known member
Heeft 7 jaar niet of nauwelijks gespeeld, lijkt me best een gok. Generatiegenoot (en vergelijkbare carri?re) Maduro kon het bij Groningen ook al niet bolwerken.

EDIT: zie boven dus.
 

Eresd?g?

Banned
Maduro was ook al zo'n versterking voor FC Groningen. Laten we maar even afwachten met Emanuelson. Mij staat bij dat ondanks Ajax hem zelf had opgeleid ook niet helemaal wist op welke positie Emanuelson helemaal tot z'n recht kwam. Emanuelson zijn voordeel bij FC Utrecht is dat Ten Hag niet in vaste systemen denkt en in die zin wellicht een rol die helemaal bij Emanuelson past kan verzinnen.

Overigens wel een hoop nieuwe spelers waarmee het alle kanten op kan gaan.
Ajax wilde hem graag linksachter. Urby zelf niet. Als hij zich destijds op die positie had gericht was hij nu recordinternational geweest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax wilde hem graag linksachter. Urby zelf niet. Als hij zich destijds op die positie had gericht was hij nu recordinternational geweest.

Dat soort uitspraken hebben we wel over meer linksbacks gedaan. Zo'n denderende linksback was hij nou ook weer niet.
 

Batigoal

Well-known member
Na Joris van Overeem en linksback Leon Guwara heeft FC Utrecht zit ook versterkt met Simon Gustafson van Feyenoord. De middenvelder kost zo'n €1 miljoen. Koopje wat mij betreft. En Utrecht lijkt net als vorig seizoen de selectie vroeg rond te willen hebben. Prima beleid.
 

Batigoal

Well-known member
FC Utrecht heeft met de Duitse aanvaller Jonas Arweiler (21 jaar) alweer de vierde aankoop binnen! De jeugdinternational komt over van het tweede elftal van Borussia Dortmund.
 

Reinoud

Well-known member
Vorig seizoen heeft Utrecht het ook uitstekend gedaan op de transfermarkt. Sowieso zijn ze daar wel goed bezig heb ik het idee.
 

Unregistere

Well-known member
Othmane Boussaid (18) komt naar Utrecht. De Belgische middenvelder kon na het faillissement van Lierse SK overal transfervrij heen. Ook Manchester City had interesse. Hij kiest echter voor FC Utrecht en tekent er voor drie jaar. Hij volgt daarmee zijn teamgenoten Mehdi Lehaire en Yassin Nasser, die eveneens van Lierse naar Utrecht gaan.

TD Jordy Zuidam vergelijkt Boussaid met Dries Mertens, dus dat belooft wat!
 

De Groene Scout

Well-known member
Prima defensieve versterking voor Utrecht: Emil Bergtrom. De 25 jarige Zweed komt transfervrij over van Roebin Kazan en tekent voor 3 jaar.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb geen idee wie Utrecht allemaal gekocht heeft, maar iemand die het vorig jaar prima deed zal wel blijven staan lijkt me.
 

Maasveld

Well-known member
Van der Streek zou de plek van Labyad overnemen heb ik ergens gelezen. Gustafsson op 10 en van Overeem rechtshalf.
 
Bovenaan