FC Utrecht Transfertopic

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik las ook nog ergens dat ze iemand huren van Dortmund?

Dickie heeft dus zijn zin gekregen. Meende dat Van Seumeren meer jeugd wilde laten inpassen.
 

Unregistere

Well-known member
De Ghanese aanvaller Issah Abass komt er na de zomer bij. FC Utrecht huurt de twintigjarige speler voor ??n seizoen van FSV Mainz 05.

,,Issah kan op elke positie in de voorhoede uit de voeten”, vertelt Directeur Voetbalzaken Jordy Zuidam over de Ghanese jeugdinternational. ,,Hij beschikt over veel snelheid en brengt veel energie in de wedstrijden. Hij is in staat tegenstanders bezig te houden en druk op verdedigers te zetten. Issah heeft een geweldige wedstrijdmentaliteit en past daarmee uitstekend bij onze club. We zijn er erg blij mee dat we Issah voor ??n jaargang kunnen huren, die vorig jaar door Mainz is gekocht en daar een vijfjarig contract tekende.”
 

Batigoal

Well-known member
Maher komt zoals verwacht van AZ. Hij kon ook naar Engeland of Schotland, maar kiest ervoor om Vd Brom achterna te gaan.
 

Atreides

Well-known member
Utrecht zou na Cerny en Maher nu ook op het punt staan Dalmau in te lijven.Dat zijn toch wel uitstekende versterkingen hoor!
 

Batigoal

Well-known member
Maher, Cerny en nu Dalmau. Dat begint ergens op te lijken bij FC Utrecht. Ze hebben alleen nog geen verdedigers.
 

Unregistere

Well-known member
Zo goed was die Gavory toch niet? Ik lees vooral berichten van FC Utrecht-supporters die verwonderd zijn dat ze zo'n goed bedrag voor zo'n speler hebben kunnen krijgen.
 

Batigoal

Well-known member
Jeroen Zoet naar FC Utrecht. Die zag ik even niet aankomen.

Ik vond Paes het trouwens best goed doen, op die 2 fouten na. Die komt nu vast weer op de bank terecht. Toch zonde.

EDIT: Ik lees net dat Paes er voorlopig met een blessure uitligt. En aangezien Jensen vertrekt had Utrecht een nieuwe keeper nodig.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan