FC Utrecht Transfertopic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vijf goals zelfs.

Ik begrijp de reacties van PES5 en Satyr nu opeens wat beter. Was een prima versterking geweest voor Heerenveen. Zuur dat ie voor Utrecht heeft gekozen.

Heerenveen was twee/drie weken geleden al met hem bezig. Liep stuk op de vraagprijs. Toen is Hoegh gehaald. Gratis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heerenveen was twee/drie weken geleden al met hem bezig. Liep stuk op de vraagprijs. Toen is Hoegh gehaald. Gratis.

Wel hypocriet. Zelf 8 miljoen plus voor Larsson verlangen en dan moeilijk doen over 7 ton/1 miljoen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben wel erg benieuwd naar FC Utrecht dit seizoen. Op papier hebben ze leuke spelers gehaald, maar er is wel erg veel kwaliteit vertrokken. En Dessers, Van der Streek, Ould Chikh en David zijn toch spelers die het nog niet op Eredivisie-niveau hebben laten zien. Het zou me niets verbazen als het pas na de winterstop begint te draaien.
 

Bernardo

Well-known member
Van der Streek heeft het in zijn eerste jaar bij Cambuur zeker wel laten zien op Eredivisie niveau, hij moet het niveau wel aankunnen. In jaar van degradatie was hij wel wat minder, maar toen draaide heel het team ruk.
 

Eresd?g?

Banned
Sander vd Streek heeft met Cambuur seizoen in eredivisie gespeeld. Viel toen al regelmatig op met mooie acties.
 
G

Gast

Guest
Utrecht is wel serieus lekker bezig deze zomer. Emanuelson heeft nergens gespeeld, maar je weet hoe dat soms gaat in het buitenland. Dat is voor elke club buiten de top-3 denk ik gewoon nog een directe versterking, met zo'n linkervoet. Dat verleer je niet. Denk dat Ten Hag hem als middenvelder ziet. Misschien gaat hij wel als 10 of linkshalf spelen, in combinatie met Ayoub wordt dat genieten denk ik. Utrecht speelde afgelopen jaar natuurlijk vaak met Van Der Meer als linksback, wat van origine een centrale verdediger was, en Troup?e heel diep op rechts. Als dat zo blijft denk ik niet dat Emanuelson als back wordt gehaald, maar puur als middenvelder.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maduro was ook al zo'n versterking voor FC Groningen. Laten we maar even afwachten met Emanuelson. Mij staat bij dat ondanks Ajax hem zelf had opgeleid ook niet helemaal wist op welke positie Emanuelson helemaal tot z'n recht kwam. Emanuelson zijn voordeel bij FC Utrecht is dat Ten Hag niet in vaste systemen denkt en in die zin wellicht een rol die helemaal bij Emanuelson past kan verzinnen.

Overigens wel een hoop nieuwe spelers waarmee het alle kanten op kan gaan.
 
Bovenaan