FC Utrecht Transfertopic

G

Gast

Guest
Zal idd wel op 3,5 mio of 4 mio uitkomen.

Blijf me verbazen dat zon gast na 1 seizoen in de basis zich al goed genoeg acht om een stap hogerop te nemen.
 

Pascallovic

Well-known member
Zal idd wel op 3,5 mio of 4 mio uitkomen.

Blijf me verbazen dat zon gast na 1 seizoen in de basis zich al goed genoeg acht om een stap hogerop te nemen.
Daar hebben de media en analitici ook wel een rol in. In die commentaren wordt hij ook gewoon een stap omhoog gepraat. Dan wordt ie ook nog met regelmaat opgeroepen voor het nationale elftal van Marokko. Probeer dan maar eens als speler rustig te blijven en niet te denken dat je op een hoger niveau meekan. Ik zou hem ook adviseren om nog lekker een jaartje bij FC Utrecht in de basis te spelen.
 
G

Gast

Guest
Daar hebben de media en analitici ook wel een rol in. In die commentaren wordt hij ook gewoon een stap omhoog gepraat. Dan wordt ie ook nog met regelmaat opgeroepen voor het nationale elftal van Marokko. Probeer dan maar eens als speler rustig te blijven en niet te denken dat je op een hoger niveau meekan. Ik zou hem ook adviseren om nog lekker een jaartje bij FC Utrecht in de basis te spelen.

idd, zou me ook niets verbazen dat in dit geval het algemeen dagblad feyenoord een handje meehelpt door dit bericht van het bod naar buiten te brengen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens het AD staat vrijwel iedere actieve voetballer op het lijstje bij Feyenoord. Hoe ze daarmee Feyenoord helpen is mij niet duidelijk. Volgens mij is de Telegraaf nog steeds beter ingevoerd bij Feyenoord.
 

Jozsef

New member
Het AD is nou niet bepaald populair bij Feyenoord. En met name bij perschef Raymond Salomon.
 
G

Gast

Guest
Ten Hag haalt oude bekende Marsman naar Utrecht
26 juni 2017, 09:41 uur 57

Ten Hag haalt oude bekende Marsman naar Utrecht
Nick Marsman verruilt FC Twente voor FC Utrecht. De 26-jarige doelman heeft een contract voor ??n seizoen met een optie voor nog een jaar getekend in de Domstad.

Marsman doorliep de jeugdopleiding van Twente en speelde in totaal 121 offici?le duels voor de Tukkers. Club en speler werden het echter niet eens over een verlenging van zijn aflopende contract, waardoor Marsman transfervrij kon vertrekken.

FC Utrecht heeft de goalie maandagochtend binnengehengeld. 'Nick brengt veel ervaring naar Utrecht. Hij heeft de individuele kwaliteiten die van meerwaarde zijn en straalt met zijn voorkomen en lengte, rust en gezag uit', aldus trainer Erik ten Hag, die eerder met Marsman samenwerkte bij Twente.

Bij Utrecht is Marsman de vervanger van Robbin Ruiter, wiens contract deze zomer afloopt. Bij de Domstedelingen moet Marsman concurreren met David Jensen voor de plaats onder de lat. Twente haalde met NAC Breda-keeper Jorn Brondeel al een vervanger voor de vertrekkende Marsman en Sonny Stevens.

Laten we hopen dat Jensen heel blijft. Ben niet zo kapot van Marsman
 

Abubakari

Well-known member
Marsman is nou niet echt een geweldige keeper. Vreemde aankoop.

Transfervrij dus geen aankoop en hij zal tweede keeper achter Jensen worden. Er van uitgaande dat Jensen vormbehoud toont want die heeft Ruiter vorig seizoen goed vervangen. Kortom een gratis tweede keeper met ruime eredivisie ervaring, zo gek is dat naar mijn mening nou ook weer niet.
 
G

Gast

Guest
Transfervrij dus geen aankoop en hij zal tweede keeper achter Jensen worden. Er van uitgaande dat Jensen vormbehoud toont want die heeft Ruiter vorig seizoen goed vervangen. Kortom een gratis tweede keeper met ruime eredivisie ervaring, zo gek is dat naar mijn mening nou ook weer niet.
Eens, al maakte ie vandaag gelijk een ketser van jewelste

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
 
Bovenaan