Wat een wisselvallig keepersbeleid bij Utreg. Dus De Keizer die aan het begin slechts 3e keeper was is nu opeens wel goed genoeg. En na een paar fouten komt er weer een ander?
Is er überhaupt in heel Nederland een keeper te vinden die meer fouten maakt dan Drommel?En Paes die samen met Scherpen en Bijlow serieus om de keepersplek van Jong Oranje streed is opeens afgeserveerd. Ik kijk vrijwel nooit FC Utrecht, maar maakte hij nou echt veel meer fouten dan een Drommel?
Is er überhaupt in heel Nederland een keeper te vinden die meer fouten maakt dan Drommel?
En Paes die samen met Scherpen en Bijlow serieus om de keepersplek van Jong Oranje streed is opeens afgeserveerd. Ik kijk vrijwel nooit FC Utrecht, maar maakte hij nou echt veel meer fouten dan een Drommel?
Sowieso snap ik weinig van het technische beleid bij FC Utrecht. Ze hebben zo’n beetje de meest gelijkwaardige selectie van Nederland, waardoor de trainer makkelijk iedere keer de boel kan husselen. Je kan beter zorgen dat je basis elf net even wat meer kwaliteit heeft dan dat de nummer 16 tot en met 20 gelijkwaardig zijn aan de basisspelers.