FC Utrecht Transfertopic

Batigoal

Well-known member
Tsja, vertrouwde omgeving met hopelijk wat goede mensen om hem heen. Dan kan het wel wat worden.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een wisselvallig keepersbeleid bij Utreg. Dus De Keizer die aan het begin slechts 3e keeper was is nu opeens wel goed genoeg. En na een paar fouten komt er weer een ander?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een wisselvallig keepersbeleid bij Utreg. Dus De Keizer die aan het begin slechts 3e keeper was is nu opeens wel goed genoeg. En na een paar fouten komt er weer een ander?

En Paes die samen met Scherpen en Bijlow serieus om de keepersplek van Jong Oranje streed is opeens afgeserveerd. Ik kijk vrijwel nooit FC Utrecht, maar maakte hij nou echt veel meer fouten dan een Drommel?

Sowieso snap ik weinig van het technische beleid bij FC Utrecht. Ze hebben zo’n beetje de meest gelijkwaardige selectie van Nederland, waardoor de trainer makkelijk iedere keer de boel kan husselen. Je kan beter zorgen dat je basis elf net even wat meer kwaliteit heeft dan dat de nummer 16 tot en met 20 gelijkwaardig zijn aan de basisspelers.
 

Maasveld

Well-known member
En Paes die samen met Scherpen en Bijlow serieus om de keepersplek van Jong Oranje streed is opeens afgeserveerd. Ik kijk vrijwel nooit FC Utrecht, maar maakte hij nou echt veel meer fouten dan een Drommel?
Is er überhaupt in heel Nederland een keeper te vinden die meer fouten maakt dan Drommel?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En Paes die samen met Scherpen en Bijlow serieus om de keepersplek van Jong Oranje streed is opeens afgeserveerd. Ik kijk vrijwel nooit FC Utrecht, maar maakte hij nou echt veel meer fouten dan een Drommel?

Sowieso snap ik weinig van het technische beleid bij FC Utrecht. Ze hebben zo’n beetje de meest gelijkwaardige selectie van Nederland, waardoor de trainer makkelijk iedere keer de boel kan husselen. Je kan beter zorgen dat je basis elf net even wat meer kwaliteit heeft dan dat de nummer 16 tot en met 20 gelijkwaardig zijn aan de basisspelers.

Het is inmiddels wel de 3e keer dat ie zijn plek verliest. Dat zegt ook wel iets.
 

Batigoal

Well-known member
Er is een exodus gaande van buitenlandse voetballers uit de Oekraïense en de Russische competities. FC Utrecht is de eerste Nederlandse club die daarvan gebruik maakt; aanvaller Pontus Almqvist komt voorlopig over van Rostov uit Rusland. De Zweed is een welkome aanwinst voorin na de langdurige blessures van winteraanwinsten Maeda en Veerman.
 

Batigoal

Well-known member
Eens een keertje geen middenvelder erbij voor Utrecht! Doelman Calvin Raatsie (20) komt over van Jong Ajax om de concurrentie aan te gaan met Fabian de Keijzer, aangezien de Duitser Oelschlägel vertrekt. Raatsie was op zich wel een aardig talent, maar de concurrentie met betere keeperstalenten Gorter en Setford gaat hij niet winnen. Desalniettemin zou het best een Eredivisie-keeper kunnen worden en wellicht nu bij FC Utrecht. Hoewel ik De Keijzer niet onaardig vind keepen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Utrecht heeft nog twee niet-middenvelders binnen: Viergever en Hendriks. Kennelijk zijn ze nu ook linksbenige verdedigers aan het verzamelen.
 

Batigoal

Well-known member
FC Utrecht blijft heel actief: ze pikken ook Gibson Yah transfervrij op bij Ajax. Is een fysiek sterke verdediger. Heeft de laatste jaren pech gehad met zware blessures, dus was nooit een serieuze optie voor Ajax 1. Maar ook dit is wel weer een talent met mogelijkheden a la Kasanwirjo, mits hij fit blijft.
 

Batigoal

Well-known member
Weer geen middenvelder voor FC Utrecht. Wél aanvaller Daishawn Redan. Hij wordt gehuurd van Hertha met optie tot koop. Die begon de laatste maanden bij Zwolle eindelijk te laten zien dat hij toch goed kan voetballen. Volgens mij wel vooral als tweede spits i.p.v. de centrumspits waar alles om draait zoals hij in de jeugd speelde. Maar voor die positie heeft Utrecht Douvikas al, dus dan is Redan wel een nuttige toevoeging.
 
Bovenaan