FC Utrecht Transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heel opvallend: FC Utrecht haalt alsnog Vasilios Barkas terug naar de Galgenwaard. De Griekse keeper, die afgelopen seizoen al het doel van Utrecht verdedigde, komt transfervrij over van Celtic. Lange tijd leek het alsof Zijn salariseisen te gortig waren, maar ze hebben nu toch een overeenkomst bereikt voor twee seizoenen.

Heel erg benieuwd of hij dan ook gelijk weer de eerste keeper gaat zijn en hoe Branderhorst daar op gaat reageren.
 

Pieros

Active member
Het zal een bekend gevoel zijn voor hem. Eerst aan de kant gezet worden door de komst van Cillessen en nu door Barkas.
 

ALenstra

Well-known member
Nou ja, ze moeten uitvechten wie eerste doelman wordt toch? Of heeft een van de twee een garantie dat hij eerste doelman wordt?
 

Pieros

Active member
Nou ja, ze moeten uitvechten wie eerste doelman wordt toch? Of heeft een van de twee een garantie dat hij eerste doelman wordt?
Ik denk dat dat de officiële lezing zal zijn, maar ik verwacht niet dat Barkas op de bank zal gaan zitten.
 

Batigoal

Well-known member
Je kunt je ook afvragen of het nog toeval is als opnieuw een club een andere keeper haalt terwijl ze al Branderhorst hebben. Blijkbaar opnieuw een club die hem eigenlijk niet goed genoeg vindt als eerste doelman.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Denk vooral ook een rijke financierder die graag zijn ding doet. Branderhorst heeft zich in de eredivisie wel bewezen. Bij NEC was Cillessen een prestigedingetje en het zou mij niks verbazen als Van Seumeren ook dit wel lekker vindt richting de rest wat rondom FC Utrecht heen hangt.

Ik begreep dat De Keizer en Branderhorst een eerlijke concurrentiestrijd met elkaar voor plek 1 was gecommuniceerd. Dan is dit een bijzondere move.
 

ALenstra

Well-known member
Fabian de Keijzer verhuist naar SC Heracles. Verder zullen vier andere spelers vrijwel zeker vertrekken. Luuk Brouwer naar SC Heerenveen, Othmane Boussaid naar Union st.Gillis, Christopher Mamengi naar Almere City en Mohamed Mallahi naar Helmond Sport.
 

Batigoal

Well-known member
Die Mamengi stond altijd wel te boek als groot talent. Benieuwd of hij via een omweg alsnog de weg omhoog kan vinden. En De Keijzer vond ik altijd wel wat hebben als keeper. Zou ik in principe hoger inschatten dan Brouwer, al deed die het goed tegen Ajax afgelopen zaterdag.
 

Batigoal

Well-known member
Ryan Flamingo, die vorig jaar bij Vitesse speelde, naar FC Utrecht. Grote selectie hebben ze. Er zullen er nog een hoop moeten vertrekken.
 

Batigoal

Well-known member
Douvikas weg naar Celta. Transferrecord van €12 miljoen, maar met ook Dost vertrokken hebben ze bij Utrecht wel een spitsentekort. En er staat al geen al te best team dit jaar.
 

Batigoal

Well-known member
Een spitsentekort?

Descotte en Lidberg. Prima bezet dacht ik.
Lidberg vond ik bij Go Ahead al matig eigenlijk. Descotte is wel getalenteerd inderdaad, maar geen klassieke 9. Nou ja, ben niet zo onder de indruk van Utrecht.
 
Bovenaan