FC Barcelona - el millor club del m?n

JMD

Well-known member
Bijrolletje de komende jaren. Alles wat kan voetballen smeert hem, blijven de Luuk de Jongs van deze wereld over.
Jep. Maar zelfs al zou De Jong totaal floppen daar, dan alsnog leeft hij zijn droom. Wie had dat gedacht dat hij bij Barcelona uit zou komen, ook al is het een kwalitatief veel minder Barcelona dan de laatste 15 jaar.
 

gevegt

Well-known member
Ze hebben aardig wat geld binnengeharkt en een goede subspits toegevoegd waarmee Koeman prima kan werken.
Leden die nog steeds dromen van dat tikkie voetbal: ga YT kijken. Dat komt nooit meer terug.
 

erka

Well-known member
Lego heeft Camp Nou als bouwdoos uitgebracht (na Old Trafford 2e stadion)

10284.jpg


Old Trafford heb ik gebouwd, maar vind deze beetje lomp.
 

U.G.

Well-known member
En dan wordt je wakker na deadline-dag en is Griezmann ingeruild voor Luuk de Jong en Emerson Royal na drie wedstrijden alweer verkocht... lekker transferbeleid.

Hehehe...wel een leuk spitsje voor erbij toch ?

Is er iemand na 3 wedstrijden alweer doorverkocht ? Nou als ik zo op de bodem zat zou ik ook heel openlijk witwassen, wat ken jou het nog schelen.

Hoe kijkt men trouwens in Catalunya naar de nieuwe colonia Holandesa bij Barça ?
 

Batigoal

Well-known member
Heeft Barcelona het tóch nog voor elkaar gekregen om (een deel van) het salaris van Pjanic kwijt te raken; in Turkije zijn ze dol op uitgebluste vedettes en dus huurt Besiktas de middenvelder dit seizoen.
 

Mario

Well-known member
Ternauwernood een punt gepakt tegen Granada. De media gaat los op Koeman, maar dit is gewoon de nieuwe realiteit. Ik denk wel dat Koeman het niet lang gaat volhouden bij Barcelona.
 

Kielse Rat

Well-known member
Pedri heeft een nieuw contract getekend tot 2026 met een opstapclausule van 1 miljard euro. Ze willen duidelijk een tweede geval Neymar voorkomen.
 
Bovenaan