FC Barcelona - el millor club del m?n

Eef de Kip

Well-known member
Hadden ze dus gewoon zwart moeten doen, prutsers.
Misschien een leuk klusje voor Miramar om daar de boekhouding is te gaan doen.
 

Hankie

Well-known member
Was het niet slimmer geweest om het contract gewoon te verlengen ipv te laten verlopen.....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat was sowieso handiger geweest. Dan had hij niet achteraan in de rij gestaan. Vraag mij af of Barcelona dit niet kan omzeilen door wat spelers bij een andere club op de loonlijst te zetten en terug te huren. Maar goed, ik neem aan dat die Spanjaarden al iedere mogelijke truc hebben geprobeerd behalve niet teveel geld uitgeven.
 

JMD

Well-known member
Zo inderdaad. Ik wist wel dat het erg was, maar dat stuk van Kuper (die trouwens vaak heel goede artikelen schrijft) laat de echte chaos zien...

En Messi heeft idd krokodillentranen, als je salaris verdrievoudigd is van 2014 tot 2020, als je in 4 seizoenen 555 miljoen euro van de club krijgt, dan heb je geen zakdoeken nodig, maar een spiegel.
 

Kielse Rat

Well-known member
Hij zou morgen al worden voorgesteld bij PSG volgens L'Equipe. Tot zover dus het emotionele afscheid. Wie had gedacht dat Messi en Sergio Ramos ooit nog samen zouden voetballen.
 

JMD

Well-known member
Dus hij moet het zelfs met minder doen. Heeft hij ook nog de verhuiskosten.
En vergeet niet de kosten van het wonen in Parijs, een zeer dure stad. Dat wordt op een houtje bijten voor de familie Messi.
 

Xisco

Member
Ik zag net de cover van SPORT en volledig eens met de kop... Messi lachend aan het poseren met een PSG-shirt, dat doet echt pijn.

Laporta bleef maar verkondigen dat het goed ging komen, dus ik had er dan ook maar vertrouwen in. Echt een schok toen donderdagavond ineens dat bericht kwam... Zoveel vragen; was het ook een probleem geweest als het contract gewoon voor 1 juli was verlengd en Messi dus geen "nieuwe" speler was geweest? had Messi niet met minder genoegen kunnen nemen (de helft van 40 miljoen of zo is nog steeds idioot veel)? Wat maakt het uit, Messi is weg.

Ondertussen zitten we toch steeds met Umtiti, Pjanic, Braithwaite en Coutinho. Wat een chaos heeft vooral Bartomeu er van gemaakt.
 

BlauwVinger

Well-known member
Naar verluid(t) heeft de vulgaire Messi (nog) recht op (een deel van) een loyaliteitsbonus van circa 49mio. Ik kan er een grijpstuiver naast zitten.

Dit lijkt mij een mooie timing om dat bedrag gewoon op te eisen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
D

Deleted member 2709

Guest
Dat ze Messi vorig jaar niet gewoon verkocht hebben voor een flink bedrag en enorme salarisbesparing is toch wel krankzinnig.
 
Bovenaan