FC Barcelona - el millor club del m?n

Eef de Kip

Well-known member
Huilen want je was bereid 50% in te leveren en genoegen nam met (naar verluidt verdiende hij 75 miljoen) 37,5. Nu gaat hij naar PSG om 40 M. per jaar te pakken.
Man je bent helemaal gevuld, teken lekker bij voor 5 miljoen per jaar.
Echt, clubliefde bestond al niet meer maar dit is de verpersoonlijking daarvan.
 

Maasveld

Well-known member
Huilen want je was bereid 50% in te leveren en genoegen nam met (naar verluidt verdiende hij 75 miljoen) 37,5. Nu gaat hij naar PSG om 40 M. per jaar te pakken.
Man je bent helemaal gevuld, teken lekker bij voor 5 miljoen per jaar.
Echt, clubliefde bestond al niet meer maar dit is de verpersoonlijking daarvan.
Naar het schijnt zou hij zelfs als hij voor nop zou spelen niet ingeschreven kunnen worden. Dan heeft het weinig zin om te blijven natuurlijk.
 

Batigoal

Well-known member
Voorlopig gaat Aguero helemaal nergens heen; hij heeft een scheurtje in zijn kuitspier en is tot minimaal november niet beschikbaar.
 

JMD

Well-known member
Een groep 'socios' van Barcelona heeft een advocaat in de hand genomen die wil gaan verbieden dat Messi naar PSG kan...
 

Batigoal

Well-known member
Voorlopig kunnen de nieuwe spelers, zoals Depay, nog niet geregistreerd worden voor het nieuwe seizoen. Er zullen eerst nog meer spelers verkocht of verhuurd moeten worden voordat dat mogelijk is. Het vertrek van Messi met zijn monstersalaris was niet eens voldoende.

Komende vrijdag is de deadline om spelers in te schrijven voor de competitiewedstrijd tegen Real Sociedad zondag. Volgens El Diario gaat de club er niet van uit dat het op tijd lukt om nieuwe spelers speelgerechtigd te krijgen voor de openingswedstrijd en richt de clubleiding zich op in ieder geval de uiterste inschrijvingsdatum (1 september; na de transferperiode) om nieuwe spelers te registreren. Het kan dus zomaar zijn dat Depay en co nog even moeten wachten op hun officiële debuut.
 

Eef de Kip

Well-known member
Bizar, maar dat er door het wanbeleid de laatste paar jaar geen Euro uitgegeven kan worden was inmiddels wel duidelijk maar blijkbaar is er door de Corona crisis ook een waanzinnig verlies geleden, ik vraag me dan alleen af waarom je verder geen enkele club hier over hoort.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bizar, maar dat er door het wanbeleid de laatste paar jaar geen Euro uitgegeven kan worden was inmiddels wel duidelijk maar blijkbaar is er door de Corona crisis ook een waanzinnig verlies geleden, ik vraag me dan alleen af waarom je verder geen enkele club hier over hoort.
Dit vroeg ik me ook af. Real of Atletico zouden hier dan toch ook last van moeten hebben?
 
D

Deleted member 2709

Guest
Waarschijnlijk heeft Real daarom Varane en Ramos moeten laten gaan?
 

Eef de Kip

Well-known member
Of PSG en een aantal Engelse clubs, Chelsea koopt gewoon Lukaku voor 100+ miljoen terwijl ze vorig jaar ook al voor een paar honderd miljoen hebben gehaald. Iets zegt me dat er niet helemaal consequent wordt gekeken naar de clubs.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Max

Administrator
Forumleiding
Denk dat de Spaanse clubs traditioneel meer op de pof leven en sommige spelers echt krankzinnig veel geld betalen.
 

Maasveld

Well-known member
Bizar, maar dat er door het wanbeleid de laatste paar jaar geen Euro uitgegeven kan worden was inmiddels wel duidelijk maar blijkbaar is er door de Corona crisis ook een waanzinnig verlies geleden, ik vraag me dan alleen af waarom je verder geen enkele club hier over hoort.
Dat is juist het probleem. Ze konden eigenlijk geen euro uitgeven maar hebben dat wel royaal gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Bizar, maar dat er door het wanbeleid de laatste paar jaar geen Euro uitgegeven kan worden was inmiddels wel duidelijk maar blijkbaar is er door de Corona crisis ook een waanzinnig verlies geleden, ik vraag me dan alleen af waarom je verder geen enkele club hier over hoort.
Dat is deels ook omdat Barcelona de club is die het meest van de toeristen leeft (stadionbezoek, rondleiding, souvenirs ed).
 
Bovenaan