FC Barcelona - el millor club del m?n

Eef de Kip

Well-known member
Gezien het uitstekend gevoerde beleid ligt het in de verwachting dat ze Mbappé, Haaland en Neymar halen.
 

Batigoal

Well-known member
Nog meer hang naar nostalgie: de 38-jarige Dani Alves keert terug bij de club. Hij was transfervrij na zijn vertrek bij São Paulo.
 

Makanaky

Well-known member
Daar worden altijd astronomische bedragen in vermeld, Frenkie heeft een half miljard ofzo. In Portugal is dit trouwens ook fiscaal verplicht.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dus het is verplicht om belachelijke bedragen op te nemen waarvan iedereen weet dat die toch niet betaald gaan worden?
 

Xisco

Member
Het zat er aan te komen, dus geen schok: uitgeschakeld in de groepsfase CL. Vorige keer was dat veel dramatischer, met een team vol sterspelers (Rivaldo en Kluivert op de top van hun loopbaan, Guardiola, etc).

Er is veel gesproken over einde van een tijdperk, einde van een cyclus, de voorbije jaren, maar dan kwam het steeds wel weer een beetje in orde. Nu Messi weg is, is het echt het einde van een tijdperk. Er staan een paar treffende columns op SPORT. Een nieuwe tocht door de woestijn, gelukkig met een trainer die zo'n reis al eens heeft meegemaakt en vervolgens de beste periode ooit in de clubgeschiedenis meemaakte / bewerkstelligde.

De Europa League heeft Barça nog nooit gewonnen, dus waarom daar nu niet vol voor gaan? Het zal niet makkelijk zijn met dit team. Ik zag net nog even het lijst van de laatste winnaars en dat is gewoon een mooi rijtje: Chelsea, Manchester United, Atlético, Sevilla en Villarreal. Extra prijs in de vitrines, plaatsing voor de CL, wedstrijd om de Supercup...

Een spits, dat mist Barça nog het meest. Depay is waardeloos. Jammer dat Agüero door gezondheidsproblemen moest afhaken, die paar momenten waren veelbelovend. Er wordt nu gesproken over Cavani. Niet iets voor een nieuw project, maar wel een klassespits met veel ervaring en wat mij betreft een prima optie om de huidige doelpuntenmalaise te doorbreken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Cavani zal weer een stamp geld moeten kosten (transfer? en vooral salaris) en ik vraag me oprecht af of je daar tov Memphis nou heel veel mee opschiet.
Zou qua geld over de balk smijten trouwens wel keurig in het straatje van wanbeleid passen.
 

Makanaky

Well-known member
Zie dit Barça ook écht niet deze prijs pakken. Hooguit een rondje verder als de koting gunstig uitpakt. Trek die grote broek toch eens uit!
 

Batigoal

Well-known member
Sergio Agüero moet noodgedwongen stoppen met voetbal vanwege zijn hartproblemen. Wat een triest einde van zo'n toffe voetballer.
 
Bovenaan