Europa League 2015/2016

Batigoal

Well-known member
Zelfs de top 10 van de 3e BL of de 1st Division is beter dan niveau onderin Eredivisie, denk ik.

Je kunt het na iedere Europese wel weer makkelijk hebben over landen als Engeland en Duitsland waar het grote geld zit, maar zorgelijker is het dat landen als Roemeni?, Tsjechi? en Noorwegen gelijkwaardige of betere competities hebben dan de onze. Die landen hebben niet meer talent of geld dan wij hier.
 

Mr. Wrong

New member
Je kunt het na iedere Europese wel weer makkelijk hebben over landen als Engeland en Duitsland waar het grote geld zit, maar zorgelijker is het dat landen als Roemeni?, Tsjechi? en Noorwegen gelijkwaardige of betere competities hebben dan de onze. Die landen hebben niet meer talent of geld dan wij hier.

En zijn ook niet beter. Je moet niet alleen naar de resultaten van afgelopen week kijken.
edit: weken, maanden of jaren.
 

SanMark.

Well-known member
Je kunt het na iedere Europese wel weer makkelijk hebben over landen als Engeland en Duitsland waar het grote geld zit, maar zorgelijker is het dat landen als Roemeni?, Tsjechi? en Noorwegen gelijkwaardige of betere competities hebben dan de onze. Die landen hebben niet meer talent of geld dan wij hier.

Hahha ja dat is een goeie en dan ook nog elke wedstrijd weer verbaasd zijn. En dan met een strakke piemel in de hand de marginale clubs uit Duitsland opnoemen.
 

Mario

Well-known member
Ik ben een ouwe l*l, maar ik ben blij dat ik de goede jaren heb mogen meemaken. Vroeger was Europees voetbal leuk, nu blijf ik mijzelf vooral pijnigen door elke keer maar weer te gaan kijken ...
 

Mr. Wrong

New member
Ik ben een ouwe l*l, maar ik ben blij dat ik de goede jaren heb mogen meemaken. Vroeger was Europees voetbal leuk, nu blijf ik mijzelf vooral pijnigen door elke keer maar weer te gaan kijken ...

Het is maar net hoe je leuk definieert. Ik geniet telkens weer als ik Ajax zie verliezen ;)
 

Mr. Wrong

New member
haha nee hoor mijn eigen club gaat boven alles. Maar mijn antipathie jegens Ajax komt vooral door de Ajacieden om me heen.

Want ik heb nooit begrepen hoe iemand uit Arnhem, die zich een echte Arnhemmer noemt, voor Ajax kan zijn. Daarnaast hebben ze ook nog eens een grote bek dat hun club beter is en lachen ze je uit als Ajax weer eens van Vitesse heeft gewonnen. Terwijl het voor hen kennelijk een keuze is. Hoe kun je nou kiezen voor een andere stad? Ik heb kennelijk een andere beleving van clubvoetbal.

Ik zal toch ook nooit voor Duitsland of zo zijn? Al zijn ze 100 keer zo goed.
 

Marinos

Well-known member
Goeie vergelijking inderdaad. En als je nou een Duitse vader en een Nederlandse moeder hebt? Of je hebt een twee Duitse ouders maar woont sinds je derde levensjaar in Nederland?

En hoe zit het met mensen die niet in een stad wonen waar een BVO gevestigd is? Zijn die voor de dichtstbijzijnde?
 

Mr. Wrong

New member
Goeie vergelijking inderdaad. En als je nou een Duitse vader en een Nederlandse moeder hebt? Of je hebt een twee Duitse ouders maar woont sinds je derde levensjaar in Nederland?

En hoe zit het met mensen die niet in een stad wonen waar een BVO gevestigd is? Zijn die voor de dichtstbijzijnde?

Ja dat is anders, maar daar heb ik het dus juist niet over.
 
G

Gast

Guest
Goeie vergelijking inderdaad. En als je nou een Duitse vader en een Nederlandse moeder hebt? Of je hebt een twee Duitse ouders maar woont sinds je derde levensjaar in Nederland?

En hoe zit het met mensen die niet in een stad wonen waar een BVO gevestigd is? Zijn die voor de dichtstbijzijnde?

De grootste club hier is denk ik UVS.
Dan ga ik liever een dorpje of 2 verder om daar voetbal te kijken.
 

Mr. Wrong

New member
Maar goed dat is niet het belangrijkste punt. Er wonen waarschijnlijk nog meer Feyenoorders in Arnhem, maar die hebben tenminste niet zo'n grote bek.
 

Marinos

Well-known member
Maar goed dat is niet het belangrijkste punt. Er wonen waarschijnlijk nog meer Feyenoorders in Arnhem, maar die hebben tenminste niet zo'n grote bek.

Wacht even, jij bent dus voor Feyenoord. Maar je komt uit Arnhem. Hoe kan je dan voor Feyenoord zijn en niet voor Vitesse? Of is Feyenoord anders dan Ajax?
 

Maasveld

Well-known member
haha nee hoor mijn eigen club gaat boven alles. Maar mijn antipathie jegens Ajax komt vooral door de Ajacieden om me heen.

Want ik heb nooit begrepen hoe iemand uit Arnhem, die zich een echte Arnhemmer noemt, voor Ajax kan zijn. Daarnaast hebben ze ook nog eens een grote bek dat hun club beter is en lachen ze je uit als Ajax weer eens van Vitesse heeft gewonnen. Terwijl het voor hen kennelijk een keuze is. Hoe kun je nou kiezen voor een andere stad? Ik heb kennelijk een andere beleving van clubvoetbal.

Ik zal toch ook nooit voor Duitsland of zo zijn? Al zijn ze 100 keer zo goed.

Dat is waarschijnlijk jou manco. Waarom moet je voor de dichtstbijzijnde club zijn?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heb je de pech in Amsterdam te zijn geboren, dan moet je naar Ajax. Terwijl je ook naar het oogstrelende voetbal van Vitesse kan kijken.
 
Bovenaan