Zo erg is het dus al met het NL voetbal, dat we het 'lekker' vinden dat Grunn een puntje pakt in blessuretijd en dat dat het enige NL punt is van de 4 duels deze week.
Antonia scoorde
Pff ik kreeg een bootycall vanavond maar ik zei dat ik Ajax ging kijken. mg:
Pff ik kreeg een bootycall vanavond maar ik zei dat ik Ajax ging kijken. mg:
Waar baseer je je eigenlijk op dat de Nederlandse clubs tegenvallen?Van Groningen verwachtte ik vooraf echt helemaal niks. Dus ieder punt die zij pakken vind ik mooi meegenomen. Zeker in een uitwedstrijd. De rest is dramatisch natuurlijk. Al vond ik het van PSV absoluut geen schande. Goeie ploeg, dat Wolfsburg.
Van Groningen verwachtte ik vooraf echt helemaal niks. Dus ieder punt die zij pakken vind ik mooi meegenomen. Zeker in een uitwedstrijd. De rest is dramatisch natuurlijk. Al vond ik het van PSV absoluut geen schande. Goeie ploeg, dat Wolfsburg.
Waar baseer je je eigenlijk op dat de Nederlandse clubs tegenvallen?
El Ghazi ook.
Je leeft echt in het verleden, net als die lijstjes. Elk jaar worden we minder ten opzichte van het buitenland.Op basis van de UEFA ranking. Op basis van hoe de tegengoals vallen. Op basis van wanneer de tegengoals vallen. Op basis van de gemiste kansen. Op basis van het vertoonde spel.
Van die dingen, van die dingen.
Thuis volgende keer winnen van Liberec (dat kan echt wel) en als Braga dan weer wint van Marseille hebben we nog steeds kans ook.
Op basis van de UEFA ranking. Op basis van hoe de tegengoals vallen. Op basis van wanneer de tegengoals vallen. Op basis van de gemiste kansen. Op basis van het vertoonde spel.
Van die dingen, van die dingen.
Je leeft echt in het verleden, net als die lijstjes. Elk jaar worden we minder ten opzichte van het buitenland.
Ik durf te stellen dat de top vijf van de Tweede Bundesliga met twee vingers in de neus in de Eredivisie bij de top 8 spelen.
Absoluut mee eens.Ik durf te stellen dat de top vijf van de Tweede Bundesliga met twee vingers in de neus in de Eredivisie bij de top 8 spelen.
Ik heb niet gekeken maar je kan Liberec toch niet hoger inschatten dan Groningen toch?