Europa League 2015/2016

Max

Administrator
Forumleiding
Driemaal is de Nederlandse ploeg minstens gelijkwaardig en 3 keer wordt er met 1-0 verloren. :wtf:

AZ vond ik beter dan Ausburg en Fenerbahce vond ik vanavond minder slechter dan Ajax. Grunn heb ik nog niets van gezien.
 

Eef de Kip

Well-known member
Uiteraard in de laatste minuut door een van richting veranderd schot.
Nou Die EL ook maar vergeten en kijken of je misschien nog tot februari mee kan blijven doen om het kampioenschap, zal wel zo'n beetje het maximaal haalbare zijn.
Ik ben er zo klaar mee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uiteraard in de laatste minuut door een van richting veranderd schot.
Nou Die EL ook maar vergeten en kijken of je misschien nog tot februari mee kan blijven doen om het kampioenschap, zal wel zo'n beetje het maximaal haalbare zijn.
Ik ben er zo klaar mee.

Geen bekeraspiraties meer?

0 nederlandse treffers in 4 wedstrijden deze week.

Dat zal wel historisch slecht zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
AZ had pech vandaag, Groningen had niks te vertellen maar kreeg ook amper wat tegen.
 

Marinos

Well-known member
Wat een lachertje dit Ajax. Fenerbache bakt er geen zak van maar Ajax cre?ert gewoon helemaal nul. Wat een kut ploeg met een kut coach. Slappe zakken allemaal. Kut.
 

JMD

Well-known member
Nou Die EL ook maar vergeten en kijken of je misschien nog tot februari mee kan blijven doen om het kampioenschap, zal wel zo'n beetje het maximaal haalbare zijn.
Kom op zeg...

Misschien ten opzichte van Feyenoord (alhoewel ik dat niet denk), maar PSV gaat echt niet een eind voorstaan in februari, die verspelen te makkelijk punten.

Wat is mijn tijd??? :)
 
Bovenaan