Absoluut mee eens.
Ik denk zelfs aan de top 10
Als ze alle tien meedoen, dan lijkt mij dat lastig.
Absoluut mee eens.
Absoluut mee eens.
Ze kunnen sporadisch boven zichzelf uitstijgen.Zolang we elk seizoen wedstrijden hebben als PSV - United, AZ - Athletic en Feyenoord - Sevilla, blijf ik (heel na?ef) zeggen dat onze clubs echt niet hoeven te verliezen van clubs als Fenerbahce, Augsburg, Rapid Wien, etc.
Heidenheim? Sandhausen?
Echt Jamel, kijk eens hoe er in het buitenland gespeeld wordt. Het tempo is vele malen hoger, ze spelen veel compacter en het stijve speelsysteem bestaat al lang niet meer.Zolang we elk seizoen wedstrijden hebben als PSV - United, AZ - Athletic en Feyenoord - Sevilla, blijf ik (heel na?ef) zeggen dat onze clubs echt niet hoeven te verliezen van clubs als Fenerbahce, Augsburg, Rapid Wien, etc.
Heidenheim? Sandhausen?
Je leeft echt in het verleden, net als die lijstjes. Elk jaar worden we minder ten opzichte van het buitenland.
Ik durf te stellen dat de top vijf van de Tweede Bundesliga met twee vingers in de neus in de Eredivisie bij de top 8 spelen.
Ja hoor, geen probleem.
Voeg daarbij dat een flink aantal ploegen van The Championship dat ook doen en we zijn ver weggezakt ja.
PSV en Ajax zouden misschien mee kunnen draaien in de BL en PL (dan wel rechterrijtje, net boven de degradatiezone), Feyenoord heel misschien ook wel, maar de rest van NL is kansloos daar.
Haha.Die had zelfs Cillissen gehad.
Die had zelfs Cillissen gehad.
Nee. Die beweegt veel te vroeg en zou allang in een hoek hebben gelegen. Deze keeper wachtte iets langer waardoor de kutpingel precies door het midden enorm slecht was.