Europa League 2015/2016

zwammy

Well-known member
Dat is waar maar dan in winnen echt niet vreemd. Molde staat 7e in Noorwegen hoor ik net. Dat kan dan bij Groningen ook
 

Maasveld

Well-known member
Zolang we elk seizoen wedstrijden hebben als PSV - United, AZ - Athletic en Feyenoord - Sevilla, blijf ik (heel na?ef) zeggen dat onze clubs echt niet hoeven te verliezen van clubs als Fenerbahce, Augsburg, Rapid Wien, etc.
Ze kunnen sporadisch boven zichzelf uitstijgen.
 

gevegt

Well-known member
Zolang we elk seizoen wedstrijden hebben als PSV - United, AZ - Athletic en Feyenoord - Sevilla, blijf ik (heel na?ef) zeggen dat onze clubs echt niet hoeven te verliezen van clubs als Fenerbahce, Augsburg, Rapid Wien, etc.
Echt Jamel, kijk eens hoe er in het buitenland gespeeld wordt. Het tempo is vele malen hoger, ze spelen veel compacter en het stijve speelsysteem bestaat al lang niet meer.
We lopen minimaal vier jaar achter.
 

JMD

Well-known member
Het wordt echt steeds dramatischer. Het leek voor dit seizoen al onmogelijk om af te wenden dat vanaf seizoen 2017-2018 de kampioen van NL voorronde CL moest spelen. Als het zo doorgaat zal vanaf het seizoen erna alleen de kampioen nog maar CL mogen spelen, we staan 16e als je kijkt naar de laatste 4 seizoenen. Top 15 levert minimaal 2 ploegen.
 

JMD

Well-known member
Je leeft echt in het verleden, net als die lijstjes. Elk jaar worden we minder ten opzichte van het buitenland.
Ik durf te stellen dat de top vijf van de Tweede Bundesliga met twee vingers in de neus in de Eredivisie bij de top 8 spelen.

Voeg daarbij dat een flink aantal ploegen van The Championship dat ook doen en we zijn ver weggezakt ja.

PSV en Ajax zouden misschien mee kunnen draaien in de BL en PL (dan wel rechterrijtje, net boven de degradatiezone), Feyenoord heel misschien ook wel, maar de rest van NL is kansloos daar.
 

gevegt

Well-known member
Voeg daarbij dat een flink aantal ploegen van The Championship dat ook doen en we zijn ver weggezakt ja.

PSV en Ajax zouden misschien mee kunnen draaien in de BL en PL (dan wel rechterrijtje, net boven de degradatiezone), Feyenoord heel misschien ook wel, maar de rest van NL is kansloos daar.

Ik noemde heel bewust niet de Engelse competitie omdat die clubs vooral de EL totaal niet serieus nemen.
 

erka

Well-known member
Zelfs de top 10 van de 3e BL of de 1st Division is beter dan niveau onderin Eredivisie, denk ik.
 

gevegt

Well-known member
Nee. Die beweegt veel te vroeg en zou allang in een hoek hebben gelegen. Deze keeper wachtte iets langer waardoor de kutpingel precies door het midden enorm slecht was.

Die keeper weet duidelijk regel 1.
Als je niet weet in welke hoek de speler hem schiet, blijf je staan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bij FOX laten ze nu wat beelden van Younes zien. Dramatische invalbeurt zeg. Alleen maar balverlies.
 

Fenerium

Member
Ajax was slecht maar Fener was nog slechter, miljoenenploeg vergis je niet en dan krijg je dit voorgeschoteld. Ik weet niet naar wat ik heb zitten kijken. Deze wedstrijd verdiende geen winnaar.
 

Kevah

New member
Is er een club die Veltman voor een paar euro wilt kopen? Goede verdediger, als hij in vorm Is. Maakt maar een enkel foutje per wedstrijd, dat dit op cruciale momenten is zeg ik er maar niet bij.
 
Bovenaan