JMD
Well-known member
Waar is dat interview te zien?Jan van Halst weegt ook zijn woorden heel nauwkeurig. Is ook bang voor zijn prive.
Edit: laat maar, al gevonden, bij NOS.nl
Waar is dat interview te zien?Jan van Halst weegt ook zijn woorden heel nauwkeurig. Is ook bang voor zijn prive.
Waar is dat interview te zien?
Dat kunnen ze echt niet meer hebben na die zware bedreigingen die ze al meegemaakt hebben in BredaSteijn wil niks over de hooligans zeggen. Dat snap ik wel, anders is zijn huis morgen afgefikt en zijn gezin dood.
Huur de Carabinieri of de Guardia Civil eens in. Die durven dat vakje wel op.
Waarom die verwijzing naar moslims?Die jongetjes hebben misschien alleen maar adhd ofzo, of wat voor eerste wereld aandoening dan ook, ga je toch geen psycho’s op afsturen. Stuur gewoon een ggd ploegje met gratis speed op ze af ( of coke ), dat schijnt te kalmeren bij adhd.
Kijk waren het nou moslims, ja kijk dan, gewoon een Braziliaans squadra mortal inhuren of BOPE, probleem opgelost, klaar terwijl u wacht. Wel even de mensenrechten voor een half uurtje uitzetten.
Als ik een grap moet uitleggen dan ligt het voor deze keer aan mij. Excuses.Waarom die verwijzing naar moslims?
Daarom dus: had gewoon doorgespeeld, iedereen was nog aanwezig.Hilarische beelden van Gimenez vanuit de kleedkamer waar Feyenoord nog even moest wachten tot het weer veilig was.
Maar nog steeds alle competitie wedstrijden gewonnen dus gedeelde 1e plaats.Weer een doelpunt uitgelopen op AZ...
Dus kijken we naar doelsaldo. Dat zou AZ moeten weten...Maar nog steeds alle competitie wedstrijden gewonnen dus gedeelde 1e plaats.