Ze zeggen juist van niet: https://www.skysports.com/football/...-amend-champions-league-qualification-process
Maar dat ze een probleem gaan krijgen is wel duidelijk. Als ze pas na 29-8 gaan beginnen (eerder lijkt me niet mogelijk) en wel half mei klaar willen zijn dan zullen ze toch aanpassingen moeten doen... Als je de groepsfase zou schrappen win je al 4 speelrondes, als je dan ook nog eens de voorrondes over 1 duel laat gaan win je er nog 5.
De groepsfase gaan ze natuurlijk nooit verkorten, want daar wordt al het geld verdiend.
Goh in Engeland ook sowieso degradatie. Straks alleen in Nederland niet. #knvbmaffia #guddeOUT
Goh in Engeland ook sowieso degradatie. Straks alleen in Nederland niet. #knvbmaffia #guddeOUT
19:00 de uitspraak. Opvallend is dat de clubs (sowieso de fans) lijken te menen dat als de rechter de clubs gelijk geeft, dat ze dan gepromoveerd zijn. Dat is dus niet zo.
Kans lijkt me trouwens groot dat de KNVB gelijk krijgt. Maar ja, het is de KNVB, die winnen nooit een zaak...
KNVB lijkt te winnen
Ard de Graaf lijkt op een financiële compensatie aan te sturen en geen actie te ondernemen.
Waarvoor compensatie?
Geen kampioenschap, geen promotie/degradatie …volgens mij snappen ze het daar in Leeuwarden niet helemaal.