Eef de Kip
Well-known member
Maar wat was er dan allemaal beter gegaan als de KNVB een maand had gewacht vraag ik me af. Alsof we deze discussie dan niet hadden gehad.
Dan was er dezelfde discussie geweest. Alleen reageerden wij op de opmerking dat de UEFA had gezegd dat de KNVB deze week moest beslissen. En dat is onzin.Maar wat was er dan allemaal beter gegaan als de KNVB een maand had gewacht vraag ik me af. Alsof we deze discussie dan niet hadden gehad.
Maar wat was er dan allemaal beter gegaan als de KNVB een maand had gewacht vraag ik me af. Alsof we deze discussie dan niet hadden gehad.
Dan had er misschien nog gespeeld kunnen worden. Bijvoorbeeld alleen met thuis publiek, of een bekerfinale.
Het kabinet heeft voetballen verboden tot 1 september dus langer wachten heeft geen zin.
Het kabinet heeft voetballen verboden tot 1 september dus langer wachten heeft geen zin.
Maar als ze data naar voren gaan halen, in ieder geval niet van evenementen. Stel dat een evenement dat op 25-8 gepland was ineens wel door mag gaan, dat kan niet geregeld worden, want waar haal je bv de line-up of catering enz ineens vandaan.Onzin. ze gaan sowieso data naar voren halen als het zo doorgaat.
Ehh, nee. Want dan heb je nog steeds te maken met teveel mensen. En ook thuispubliek komt vaak van ver, zeker bij Ajax en Feyenoord.Dat kan zonder publiek. Je zou er ook voor kunnen kiezen dat er alleen thuissupporters welkom zijn.
Ik lees dat Utrecht een ledenvergadering wil. Want ze staan 6e en hebben de bekerfinale gehaald dus hebben recht op Europees voetbal.
Kan iemand mij vertellen in welk seizoen bovenstaande resultaten voldoende waren voor Europees voetbal, waarbij dezelfde regels als in het huidige afgelaste seizoen gehanteerd werden?
Ik lees dat Utrecht een ledenvergadering wil. Want ze staan 6e en hebben de bekerfinale gehaald dus hebben recht op Europees voetbal.
Kan iemand mij vertellen in welk seizoen bovenstaande resultaten voldoende waren voor Europees voetbal, waarbij dezelfde regels als in het huidige afgelaste seizoen gehanteerd werden?
Een startplek is gereserveerd voor de bekerwinnaar en de bekerfinale is nog niet gespeeld.