Eerste Divisie 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Top! Ik vind wel dat dit topic nu Keuken Kampioen Divisie moet gaan heten hoor. Net als het subforum.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zie in dat plaatje twee keer EERSTE DIVISIE staan. En zo lang de Keuken Kampioen de Voetbalkantine niets betaalt kunnen we geen naamsverandering doen.
 

Unregistere

Well-known member
Ze hebben anders best mooie keukens. Met marmer en zo.

Op de site staan direct al opmerkelijke referenties, kan geen toeval zijn:

,,We zijn echt zo blij met hoe de indeling van de keuken is geworden. Echt heel handig!"

- W. Bogarde uit Amsterdam

,,Bij Keuken Kampioen was de sfeer meteen heel prettig en relaxed!"

- W. Boessen uit Den Bosch
 

Unregistere

Well-known member
Hmm, die zie ik nu ook. En nog een minder positieve:

"Keuken Kampioen, daar willen ze zo snel mogelijk buiten staan"

- T. van Leeuwen, Enschede
 

Joost

Well-known member
De naam is wel toepasselijk voor een competitie waar vier teams voor spek en bonen meedoen.
 

Deathprod

Active member
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...n-divisie-en-knvb-beker-weg-bij-veronica.html

Goede zaak. Hopelijk doen ze dan meteen de samenvattingen achter het schakelkanaal aan. Normaal tijdstip.

DiYqpBRWsAIQZ4W.jpg


Prima inderdaad, ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder zo heb uitgekeken naar de start van de KKD. Gaat denk ik een mooi seizoen worden, er zijn best aardig wat clubs die voor de titel kunnen gaan. NEC en Sparta hebben het al aardig op de rit, en verwacht dat Twente en Roda uiteindelijk ook nog wel een fatsoenlijke selectie samen stellen. Cambuur en Go Ahead die wellicht ook kunnen verrassen.
 
Bovenaan