Abubakari
Well-known member
Wellicht heb je het heel diep weggestopt maar in december kwam een danig verzwakt Ajax nog goed weg in Kerkrade in de beker.
Had in mijn hoofd dat het er maar 1 of 2 waren, maar het waren er inderdaad meer.
Wellicht heb je het heel diep weggestopt maar in december kwam een danig verzwakt Ajax nog goed weg in Kerkrade in de beker.
'Los van het feit dat dit door de meeste Eerste Divisie-clubs juist als wenselijk werd gezien ? spelen in de interlandperiode ? denken we dat probleem de wereld uit te helpen met een schitterende polderoplossing', zegt Art Langeler, directeur voetbalontwikkeling van de KNVB.
'Clubs mogen kiezen: ?f spelen zonder internationals op vrijdagavond ?f inhalen met de internationals op maandagavond. Zo kan iedere club zelf zijn beleid hierop maken. Ik ben overigens een groot voorstander van niet spelen in de interlandperiode, ook toen ik nog trainer was van PEC Zwolle in de Eerste Divisie.'
Ik zag dat ook als nieuwsbericht staan.
Maar dat is toch al maanden geleden nieuws geweest?
Das nog afwachten, misschien mogen we in de winterstop al terug omdat we zo goed zijn
Ik gok erop dat dit jaar RKC weer eens promoveert. Voorgevoel!
Moet je geld op inzetten.
Nog twee dagen en dan mogen we weer! Zal proberen om morgen nog een voorbeschouwing te schrijven voor de vrijdag/zaterdag-wedstrijden.
Wat verwacht iedereen van zijn club?