Janssen
Well-known member
Moet je geld op inzetten.
Kun je gerust al je spaargeld op zetten.
Moet je geld op inzetten.
Ik gok erop dat dit jaar RKC weer eens promoveert. Voorgevoel!
Ik gok erop dat dit jaar RKC weer eens promoveert. Voorgevoel!
Hij zit altijd te mopperen op jong teams, maar toch prachtig voor Bernardo dat hij 2,5 jaar terug in Leeuwarden ook kon genieten van Mazraoui, de Ligt en Frenkie.
Al zal ik er wel van genoten hebben terwijl Bernardo zat te mopperen. Die jongen weet niet eens wat genot is volgens mij.
Oh ja, die was 10 dagen (ofzo) later toch? Met een B elftal en een kut instelling de boot in tegen Barto.
Dit seizoen geeft perfect aan wat een ongelooflijk onnozele actie(s) dat jarenlang waren, spelers in de beker sparen, 5 jaar niks winnen omdat je met je schijtprogrammaatje zo nodig spelers rust moet geven vs gewoon je sterkste 11 opstellen in een druk seizoen en prijzen pakken met een groepje van 13 a 14 man die 60 wedstrijden spelen.
Ja, de Ligt viel toen inderdaad ook al op, 17 jaar en de grote baas achterin.
Dat is toch precies wat Abu aangeeft?Wellicht heb je het heel diep weggestopt maar in december kwam een danig verzwakt Ajax nog goed weg in Kerkrade in de beker.
Dat is toch precies wat Abu aangeeft?
Abu zegt dat ze dit seizoen geleerd hebben en geen verzwakt team de wei in hebben gestuurd terwijl ze dat juist wel deden.
Minus Lamprou en Schuurs stonden er alleen maar spelers in die bij de beste 16 behoorden (ik rekenen Veldman niet mee i.v.m. zijn blessure).
https://www.fcupdate.nl/voetbaluitslagen/303126/toto-knvb-beker-roda-jc-ajax/
Dat ze tot de eerste 16 behoren zal best maar er stond wel een ander elftal..
Als je de competitiewedstrijd ervoor en erna neemt dan hadden die twee duels op 10 posities dezelfde opstelling, alleen Wober speelde in plaats van Tagliafico, dat zijn dus maar 12 spelers. Van die 12 stonden er in Kerkrade maar 4 in de basis.
Nu zal ik niet beweren dat Neres of Huntelaar B-keus is maar Ten Hag zette wel degelijk een ander elftal neer. Een ronde eerder tegen Go Ahead Eagles deed ten Hag hetzelfde
Dat benoem ik toch ook?
Toch wat anders dan je B-elftal de wei in sturen lijkt me. Onvergelijkbaar met wat PSV deed of Ajax in eerdere jaren tegen een club als AZ.
In actie gezien t.o.v. de Eagles:
Wober - Bakker
Frenkie - Schone
Eiting - vd Beek
Tadic - Cerny
Invallers:
Cerny - De Wit -
De Ligt - De Ligt
Dolberg - Dolberg
Onana
Je ziet gewoon dat ten Hag nog wel wat gasten rust heeft gegeven en belangrijker anderen de kans, maar dat hij gewoon met een vrij sterkte groep heeft gespeeld. Sowieso is Huntelaar tegen 'mindere' tegenstanders een hele goede keus en in beginsel onderdeel van je beste 11. Maar goed als jij je ernstig tekort gedaan voelt omdat Ajax met een marktwaarde van 350 ipv 400 miljoen de wei in ging, dan is dat maar zo.
Ik voel me helemaal niet tekort gedaan en bestrijd ook allerminst dat Ajax niet met een sterk elftal speelde maar de bewering van Abu klopt gewoon niet.
Ajax wisselde w?l veel maar heeft simpelweg een veel sterkere bank dit seizoen, dat is het grote verschil.