Eerste Divisie 2019/2020

JMD

Well-known member
Het schakelkanaal dus niet meer op FOX Sports... Dat wordt dus even de normale FOX 'opzoeken'... :)
 

Bernardo

Well-known member
DiYqpBRWsAIQZ4W.jpg


Prima inderdaad, ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder zo heb uitgekeken naar de start van de KKD. Gaat denk ik een mooi seizoen worden, er zijn best aardig wat clubs die voor de titel kunnen gaan. NEC en Sparta hebben het al aardig op de rit, en verwacht dat Twente en Roda uiteindelijk ook nog wel een fatsoenlijke selectie samen stellen. Cambuur en Go Ahead die wellicht ook kunnen verrassen.

Cambuur niet als ik zo inschat, moet nog wel wat gaan gebeuren.
 

Joost

Well-known member
Ik lees in al die voorbeschouwingen dat Roda tot de favorieten behoort, ben ik nu zo negatief over het huidige team want ik denk dat top 5 al een wereldprestatie zou zijn.
 

Janssen

Well-known member
Ik lees in al die voorbeschouwingen dat Roda tot de favorieten behoort, ben ik nu zo negatief over het huidige team want ik denk dat top 5 al een wereldprestatie zou zijn.

Met de waarde van de selectie komen ze uit op plek 7 dus top 5 zou prima zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Ik lees in al die voorbeschouwingen dat Roda tot de favorieten behoort, ben ik nu zo negatief over het huidige team want ik denk dat top 5 al een wereldprestatie zou zijn.

Een degradant wordt altijd tot de promotiefavorieten gerekend.
 
Bovenaan