Voetbaloostkenner
Member
Stevige uitspraak die je daar doet: Sportlust Glanerbrug wordt opgegeven. Waar baseer je dat op? Ik weet dat er in Enschede gepraat wordt over een maken van zgn Voetbalclusters maar vooralsnog lijkt dat helemaal te mislukken. En over Sportlust Glanerbrug die nu klagen over ronselen door Eilermark ben ik duidelijk: gigantische pak boter op het hoofd: want toppers als Holtman en Strijker spelen echt niet voor een consumptiebon bij Sportlust. Aanvullend staat trainer Hellegers bekend als een man die links en rechts spelers benaderd en ophaalt.
Sportlust moet binnen 1.5 jaar van het sportpark af. Waarschijnlijk gaan ze komend seizoen nog door en daarna wordt de stekker eruit getrokken. Bij Avanti en Eilermark willen ze alle sport samenbrengen. Sportlust wilt naar verluid niet naar 1 van die complexen om daar zijn wedstrijden te spelen. Dus dan houdt het op. Daardoor hebben minstens 10 spelers hun conclusie getrokken en hebben zich al overgeschreven naar een andere vereniging. Een aantal zullen vast nog volgen.
Bij de lijst met namen hierboven was ik Kocoz overigens vergeten. Oud speler van o.a. Quick 20. Die lijkt te vertrekken naar Barbaros waar ook Uguz is teruggekeerd (speelde nog niet zolang geleden bij de club van Groene Scout en De Waan). Verder hebben ze met Hazir nog een speler uit Haaksbergen gehaald en heb ik de naam van Coplan daar ook gehoord.
SC Barbaros zou met deze spelers dan bovenin mee kunnen draaien in de 2e klasse met als doel promotie.