District Oost

Susa

New member
Ik spreek de aanvoerder van DFS tegenwoordig een paar keer per week en volgens hem is de geldschieter een joviale gast (een soort Sjonnie uit Flodder) die netjes het geld op tijd overmaakte...

Laten we wel wezen DFS, is natuurlijk een clubje van niks zonder de betaalde tak..

Voor Lozenzo wel zuur maar die kan denk ik wel terecht bij Quick 1888 en is tegenwoordig toch al meer bezig met sociaal maatschappelijke activiteiten.

Who's next ?????
 

Susa

New member
Gelukkig hebben we MASV nog hier...

Sponsor is eigenaar van een Coffeeshop en volkszanger en schiet zo af toe met een pistool als dat nodig is.
 

Unregistere

Well-known member
Oh, doen die nog wel een beetje mee op de markt? Ik dacht dat het na het vertrek van Van Beukering vorig seizoen al klaar zou zijn daar.
 

Susa

New member
Oh, doen die nog wel een beetje mee op de markt? Ik dacht dat het na het vertrek van Van Beukering vorig seizoen al klaar zou zijn daar.

Nee geld genoeg volgens mij.

Ze pakken de beste spelers uit Arnhem en omstreken met uitstekende randvoorwaarden. Ze stonden dit seizoen het hele jaar aan kop in de 2e klasse. Maar de gewenste promotie zal er volgend jaar wel komen. Roberto Straal was dit seizoen de trainer maar die stopt omdat hij het trainerschap niet meer kan combineren met zijn werk.

Er schijnen al 9 gerenommeerde trainers te hebben gesolliciteerd. Wel logisch want het is een top-selectie die ze daar hebben :rumcolaa:

Opkomst van een volksclub noemen ze dat.
 

Unregistere

Well-known member
Ah, dan zijn ze dus uiteindelijk nog gepromoveerd ook vorig seizoen? Toen wij er tegen speelden in de beker waren ze nog derdeklasser, als ik het me goed herinner. Echt heel goed waren ze toen niet, maar dat moet je natuurlijk een beetje in perspectief zien.
 

de waan

Well-known member
In de categorie: de brutalen hebben de halve wereld. Helios gaat volgend seizoen op zaterdag spelen en vraagt nu ook direct maar even aan de KNVB of het mag promoveren naar de derde klasse.

Gedurfd.
 

de waan

Well-known member
,,We krijgen best veel verzoeken. Vooral van clubs die lager willen spelen, maar ook van een aantal teams die fors bovenaan stonden en hebben aangegeven graag te promoveren”

Vooral van clubs die lager willen spelen? Dat lijkt me heel erg sterk.
 

Unregistere

Well-known member
Fantastische jeugdopleidingen. Met teams en alles.

Ja, maar dat is geen kunst. Groede kan als grote plaats natuurlijk makkelijker over meer en dus goede jeugd beschikken.

De KNVB is ook al overtuigd en onderzoekt nu hoe zij Groede binnen de regels de plek van TEC kunnen laten overnemen. :duim:
 
Bovenaan