District Oost

de waan

Well-known member
Als ik die doelpuntenmakers bij het zaterdagteam van Rigtersbleek zo zie dan heb ik het idee dat gewoon het team van de Bleek van een jaar of 5 a 10 geleden is. Monnikhof, Stevens, Zephat.
 

germania

Member
Er gaan al veel geruchten rond dat Rood-Wit binnenkort zichzelf gaat opheffen.
31 Aug. 2020 bestaan ze 75 jaar en willen ze ermee stoppen.
sponsoren moeten ieder jaar teveel geld bijleggen om de gaten te dichten.
ze hebben nu nog een zondag 1 , een zaterdag 2 en een soort "alte Herren" team
 

De Groene Scout

Well-known member
Ben eigenlijk in de regionale pers aan het wachten op het stukje over de crisis bij Bon Boys. Niemand die daar iets over roept in de media, maar het is 1 grote chaos. Blijkbaar heeft de perschef daar te veel invloed bij de tctubantia.
 

Susa

New member
Vorig weekend nog met 15-1 verloren maar vandaag dan eindelijk de eerste punten voor SV Hatert.

OSC werd met 2-1 verslagen!
 

Unregistere

Well-known member
Goeie foto van Douglas bij Barbaros zag ik op Twitter:

EOqpkbkX0AQrhQU.jpg:large
 

Unregistere

Well-known member
https://www.tubantia.nl/fc-twente/e...nstander-won-een-kopduel-van-hem-br~abe35463/

De 25-jarige Wouter Horstink uit Haaksbergen wist niet wat hem overkwam, toen Douglas zijn directe tegenstander was.

* Als spits was het voor mij leuk om tegenover hem te staan. Dat maak je natuurlijk niet zo maar mee.

* Je kon zien dat hij aardig wat kilo’s zwaarder was dan in zijn tijd bij FC Twente, maar je hebt vooraf geen idee. Dat hij profvoetballer is geweest, kon je wel meteen merken. Positioneel stond hij telkens goed en hij zette de lijnen gelijk uit bij Barbaros. Dat deed hij in het Nederlands, met een grappig Portugees accent.

* Op snelheid werd hij telkens geklopt, daar wonnen we het van hem.

* Ik denk dat ik zo’n tien keer in een duel met hem ben gekomen. Hij ging er niet op volle kracht in, maar de meeste duels won hij. Toch kreeg ik het één keer voor elkaar om een kopduel van hem te winnen. Toch mooi!
 
Vreselijk tragisch nieuws bij RKHVV, 1e team speler Paco Geutjes is vandaag overleden.
Hij was zaterdag betrokken bij een verkeersongeval.
Mijn condoleance voor de nabestaanden en de RKHVV familie.
Veel sterkte nu en de komende tijd.
 

noordooster

Well-known member
Die Arno Arts kiest zijn clubjes wel uit zeg...

Op zich wel een aparte situatie, dat de koploper uit de eerste klasse , ruimschoots ook nog, zo'n besluit neemt.
En wel begrijpelijk, dat trainer en spelers behoorlijk teleurgesteld zijn.
Maar had DFS niet ook al eerder financiële problemen ?
 

SanMark.

Well-known member
Als je het stuk zo leest , wilde de geldschieter nog wel over de brug komen. Dus daar lag het probleem niet?
 
Bovenaan