District Oost

Susa

New member
Vorig weekend nog met 15-1 verloren maar vandaag dan eindelijk de eerste punten voor SV Hatert.

OSC werd met 2-1 verslagen!

Unregistere

Well-known member
Goeie foto van Douglas bij Barbaros zag ik op Twitter:

EOqpkbkX0AQrhQU.jpg:large

Unregistere

Well-known member
https://www.tubantia.nl/fc-twente/e...nstander-won-een-kopduel-van-hem-br~abe35463/

De 25-jarige Wouter Horstink uit Haaksbergen wist niet wat hem overkwam, toen Douglas zijn directe tegenstander was.

* Als spits was het voor mij leuk om tegenover hem te staan. Dat maak je natuurlijk niet zo maar mee.

* Je kon zien dat hij aardig wat kilo’s zwaarder was dan in zijn tijd bij FC Twente, maar je hebt vooraf geen idee. Dat hij profvoetballer is geweest, kon je wel meteen merken. Positioneel stond hij telkens goed en hij zette de lijnen gelijk uit bij Barbaros. Dat deed hij in het Nederlands, met een grappig Portugees accent.

* Op snelheid werd hij telkens geklopt, daar wonnen we het van hem.

* Ik denk dat ik zo’n tien keer in een duel met hem ben gekomen. Hij ging er niet op volle kracht in, maar de meeste duels won hij. Toch kreeg ik het één keer voor elkaar om een kopduel van hem te winnen. Toch mooi!

Vreselijk tragisch nieuws bij RKHVV, 1e team speler Paco Geutjes is vandaag overleden.
Hij was zaterdag betrokken bij een verkeersongeval.
Mijn condoleance voor de nabestaanden en de RKHVV familie.
Veel sterkte nu en de komende tijd.

noordooster

Well-known member
Die Arno Arts kiest zijn clubjes wel uit zeg...

Op zich wel een aparte situatie, dat de koploper uit de eerste klasse , ruimschoots ook nog, zo'n besluit neemt.
En wel begrijpelijk, dat trainer en spelers behoorlijk teleurgesteld zijn.
Maar had DFS niet ook al eerder financiële problemen ?

SanMark.

Well-known member
Als je het stuk zo leest , wilde de geldschieter nog wel over de brug komen. Dus daar lag het probleem niet?

Susa

New member
Ik spreek de aanvoerder van DFS tegenwoordig een paar keer per week en volgens hem is de geldschieter een joviale gast (een soort Sjonnie uit Flodder) die netjes het geld op tijd overmaakte...

Laten we wel wezen DFS, is natuurlijk een clubje van niks zonder de betaalde tak..

Voor Lozenzo wel zuur maar die kan denk ik wel terecht bij Quick 1888 en is tegenwoordig toch al meer bezig met sociaal maatschappelijke activiteiten.

Who's next ?????

Bovenaan