Het aantal clubs in Groesbeek is helemaal potsierlijk.
Is wel leuk om altijd aan te kaarten dat er zes clubs zijn, maar De Treffers is de enige club met een gezonde omvang.
Heeft Germania nu ook al helemaal geen jeugd meer of spelen die in een combinatieteam?
Ommen is een behoorlijke stad met veel handel , industrie en dienstverlening.
OZC is een grote vereniging met veel en goede jeugd , nu in een jeugdcombinatie.
1e of in ieder geval 2e klasse moet toch mogelijk zijn ?
De club speelde zo'n 15 jaren in de 2e klasse, maar na de degradatie in 2017 lukt het niet zomaar terug te komen op het oude niveau.
In de 3e klasse noord en vorig jaar in oost eindigde OZC als 6e.
Zondagclub OVC '21 is kleiner en speelt in 4E Noord.
Dat zal wel hun vrees zijn inderdaad, maar dat zegt ook wel iets over het (gebrek aan) zelfvertrouwen waarschijnlijk. Genoeg 'ruilmiddelen' om het positief uit te laten pakken voor beide partijen, maar dan moet de wil er wel zijn. Kennelijk nog altijd het idee dat het ooit wel weer beter zal gaan of ze vinden het wel prima zo en de laatste doet het licht uit.
(Ik denk, ik antwoord maar even, want ik denk niet dat we hier snel een aanhanger/bestuurder van de club zullen treffen.)
Ik kan mij nog herinneren dat we met de A1 in Hoofdklasse tegen VV Haaksbergen A1 (of was het B1) voetbalden. Dat was rond de eeuwwisseling toen de hoofdklasse wat meer status had als nu. Toen kwamen de A1 (of was het B1) van HSC'21 ook tegen. Toen ging het klaarblijkelijk een stuk beter met VV Haaksbergen. Dat gerommel in de marge ga je niet volhouden als je geen clubje bent in een klein dorp.
Het aantal clubs in Groesbeek is helemaal potsierlijk.
Is wel leuk om altijd aan te kaarten dat er zes clubs zijn, maar De Treffers is de enige club met een gezonde omvang.
Heeft Germania nu ook al helemaal geen jeugd meer of spelen die in een combinatieteam?
SVVN gaat fuseren met ENC'09. Of moet ik zeggen SVVN neemt ENC'09 over Bonehead?
Zat volgens mij laatst nog met iemand van ENC bij een bijeenkomst; hadden in totaal 2 jeugdteams. Is dat echt zo klein?