Toen ik het gisteren hoorde moest ik ook even in mijn agenda kijken of het niet toevallig bijna 1 april was. Maar nee, schijnt dus serieus waar te zijn.Maar het is niet een heel slechte grap dus?
Als je niet weet waar SVD vandaan komt, houdt het op.
Weet jij eigenlijk wel, dat zowel Dalfsen als Dedemsvaart beide ook wel SVD worden genoemd ?
Er is een zak geld gevonden ....
Bijzonder. En dat twee jaar voor de fusie met HSC.
Gaat HSC'21 fuseren met vv Haaksbergen?
Vroeg of laat lijkt me dat onontkoombaar.Gaat HSC'21 fuseren met vv Haaksbergen?
Iemand heeft mij ooit verteld dat ze bij ABS voor de wedstrijd het alom bekende deuntje draaien.
Da da da da da da da da da da da da da da da da da en dan roepen alle supporters keihard: Bathmen.
Is dat echt waar of is dat een broodje aap?
vv Haaksbergen heeft veel jeugd.
Hebben ze niet meer toekomst wanneer ze verder gaan als zaterdagvereniging ?
Promoveren ze ook nog direct naar de vierde klasse.
Dan heeft ook HSC '21 haar eeuwfeest gehad.
Kunnen ze het Haaksbergse Schotlhagen Combinatie 2021 noemen.
Vroeg of laat lijkt me dat onontkoombaar.
Aha, dat wist ik niet. Dan wordt het dus vv Haaksbergse Schotlhagen Combinatie Brein/Carparc/Noorderdorp 2021?
Hahaha, echt geen flauw idee. Ze roepen dan iig niet Bathmen, maar Battum.
Toen ik jaren en jaren geleden bij het eerste ging kijken gebeurde dat niet.
Qua jeugd valt het ook best tegen hoor. Ze hebben de A en B dubbel bezet en verder nog 4 teams in totaal.
Lijkt me overigens ook dat de gemeente over niet al te langen tijd eens vragen gaat stellen over de accommodatie. 4 velden inclusief onderhoud voor een vereniging met 4 seniorenteams en 8 jeugdelftallen is wel erg veel.
Volgens mij is het O15-team noodgedwongen 'gepromoveerd' tot O17, omdat er anders twee halve teams waren.
Verder vermoed ik dat er een compleet onder-19-team van elders is aan komen waaien, want dat ze in die categorie twee teams hebben is volgens mij al dertig jaar niet meer voorgekomen.