District Oost

de waan

Well-known member
O ja, Van Ek, natuurlijk. Stefan Busschers wist ik dan weer niet.

Maar het is niet een heel slechte grap dus?

noordooster

Well-known member
vv Haaksbergen heeft veel jeugd.
Hebben ze niet meer toekomst wanneer ze verder gaan als zaterdagvereniging ?
Promoveren ze ook nog direct naar de vierde klasse.

bqandy

Well-known member
Iemand heeft mij ooit verteld dat ze bij ABS voor de wedstrijd het alom bekende deuntje draaien.

Da da da da da da da da da da da da da da da da da en dan roepen alle supporters keihard: Bathmen.

Is dat echt waar of is dat een broodje aap?

Hahaha, echt geen flauw idee. Ze roepen dan iig niet Bathmen, maar Battum. ;)
Toen ik jaren en jaren geleden bij het eerste ging kijken gebeurde dat niet.

Joost

Well-known member
vv Haaksbergen heeft veel jeugd.
Hebben ze niet meer toekomst wanneer ze verder gaan als zaterdagvereniging ?
Promoveren ze ook nog direct naar de vierde klasse.

Dat hebben ze geprobeerd, was geen succes dus ze zijn weer terug op zondag.

Qua jeugd valt het ook best tegen hoor. Ze hebben de A en B dubbel bezet en verder nog 4 teams in totaal.
Lijkt me overigens ook dat de gemeente over niet al te langen tijd eens vragen gaat stellen over de accommodatie. 4 velden inclusief onderhoud voor een vereniging met 4 seniorenteams en 8 jeugdelftallen is wel erg veel.

de waan

Well-known member
Qua jeugd valt het ook best tegen hoor. Ze hebben de A en B dubbel bezet en verder nog 4 teams in totaal.
Lijkt me overigens ook dat de gemeente over niet al te langen tijd eens vragen gaat stellen over de accommodatie. 4 velden inclusief onderhoud voor een vereniging met 4 seniorenteams en 8 jeugdelftallen is wel erg veel.

Volgens mij is het O15-team noodgedwongen 'gepromoveerd' tot O17, omdat er anders twee halve teams waren. Weet ik dan toevallig weer van een bekende, wiens zoon daar speelt.

Verder vermoed ik dat er een compleet onder-19-team van elders is aan komen waaien, want dat ze in die categorie twee teams hebben is volgens mij al dertig jaar niet meer voorgekomen.

De Groene Scout

Well-known member
Volgens mij is het O15-team noodgedwongen 'gepromoveerd' tot O17, omdat er anders twee halve teams waren.

Verder vermoed ik dat er een compleet onder-19-team van elders is aan komen waaien, want dat ze in die categorie twee teams hebben is volgens mij al dertig jaar niet meer voorgekomen.

Beide klopt, toen we een half jaar geleden met ze aan tafel zaten om te praten over samenwerking hadden ze maar 1 doel: enkele JO15 spelers bij ons weghalen om een team te kunnen maken. Al het andere was feitelijk onbespreekbaar. Toen hield het snel op en hebben ze de 9 JO15 spelers maar vervroegd naar de JO17 gedaan. Het JO19-2 team is inderdaad een vriendenteam van jongens van Bon Boys, HSC'21 en VV Haaksbergen bij elkaar geronseld met mooie beloftes.

De besturen hebben overigens vorige week opnieuw bij elkaar gezeten en er liggen weer openingen om met de onderbouw te gaan fuseren. Ik neem even niet het initiatief. Praat gewoon lastig met die gasten.

de waan

Well-known member
Nog altijd een vrij sterke zeeeer argwanende oude garde. Terwijl het zoveel beter zijn om in ieder geval met de jeugd samen te gaan. Met twee clubs jeugdleden binnen proberen te harken aan de vergrijsde kant van het dorp is niet handig. Maar ja.

Bovenaan