District Oost

de waan

Well-known member
Da's wel handig. Wij hebben nog wel altijd de doelpuntenmakers en de opstelling van de regioploeg. Of allebei, zoals gisteren. Bij GSC/ODS kon niemand printen, dus voor de thuisploeg mocht ik de namen overschrijven uit de wedstrijdzaken app van de elftalleider en voor de Dordt amateurs was het ouderwets navraag doen bij de assistent-trainer. Waarbij de achternamen van enkele nieuwkomers voor hem ook nog enige raadsels opleverden, maar het is gelukt. :D

Vroeger bij SSW was dat ook altijd leuk, daar gaf de trainer de opstelling, maar die wist van sommige spelers alleen bijnamen.

Laatst bij korfbal kreeg ik ook een handgeschreven papiertje van een teambegeleider, maar met alleen de namen zonder nummers. Heb ik op basis van wat er van de kant aan aanwijzingen werd gegeven zelf de nummers bij de namen weten te zoeken.Je moet creatief zijn soms. Zaterdagavond bij volleybal heb ik de hulp ingeroepen van een aanwezige toeschouwer. Die wist ze alleen ook niet allemaal.
 

de waan

Well-known member
Een scorebord kom ik echt maar zelden tegen. Ik denk dat wij in onze klasse de enige zijn.

Er was wel een scorebord, maar het werd niet gebruikt. Hier in de regio kom ik dan weer zelden een club zonder tegen. Meestal zelfs wel een elektronische met de speeltijd en zo.
 

Unregistere

Well-known member
Tip voor de volgende keer, je kunt dat formulier ook exporteren als PDF en mobiel delen.

Bedankt, maar dat is mij wel bekend. Bij sommige clubs doen ze het ook zo, als ze niet kunnen printen. Alleen deze leider was dik in de 70 en die was al blij dat hij zijn eigen team kon oproepen in de app, dus mobiel delen zat er echt niet in... :D

Laatst bij korfbal kreeg ik ook een handgeschreven papiertje van een teambegeleider, maar met alleen de namen zonder nummers. Heb ik op basis van wat er van de kant aan aanwijzingen werd gegeven zelf de nummers bij de namen weten te zoeken.Je moet creatief zijn soms. Zaterdagavond bij volleybal heb ik de hulp ingeroepen van een aanwezige toeschouwer. Die wist ze alleen ook niet allemaal.

Haha, dan is het ook maar te hopen dat je geen twee Jopen of twee Saskia's in hetzelfde team had, want dan zit je weer met die achternamen. Bij een 'vreemde sport' lijkt het mij nog moeilijker, maar wel een uitdaging.
 

Bonehead

Well-known member
Maar wel met zeven man sterk in de bestuurskamer.

Nogal wiedes. Daar is het bier voor niks.

Bij ons zitten er alleen qua begeleiding al zes mensen bij. Ik print altijd het wedstrijdformulier voor de omroeper. En als de tegenstander hem ook wil prima. Als er een verslaggever is krijgt ie er ook 1. De verslaggever gaat meestal mee de omroeptoren in. Of zoals wij het noemen: De Skybox.

Zaterdag een matige seizoensouverture voor de Vladding in Losser. Vlak na rust werd het 2-0 en leek het gespeeld. Doelpunten in de 90ste en 93ste minuut redde nog een punt. Dat was een kleine opluchting want zo sterk was de tegenstander ook alweer niet. Na afloop ben ik direct naar huis gegaan. Er schijnt nog een flinke matpartij te zijn geweest toen ze de maker van de 2-2 in voorbij gaan lieten struikelen met de nodige verwensingen. Ik wou dan ook koppen met "Vladding knokt zich naar punt". Dekt aardig de lading. Heb het toch maar neutraler gehouden.
 

Bonehead

Well-known member
Die geblesseerde speler kwam nog soepeltjes over de boarding. Geeft ook wel aan dat we lang niet compleet waren. Ja er komen wekelijks filmpjes langs. Tubantia mag graag reclame maken voor ons.
 

Bonehead

Well-known member
Ik had geen enkel probleem bij AJc. Vriendelijke mensen en een keurig ontvangst. De man naast mij stond zei dat de keeper trapte in het tumult dat ontstond na de 2-1. Ik heb het niet gezien. Ik had andere bezigheden toen. Ik vind AJc geen vervelende club om naar toe te gaan.

De man die te horen is was de zwakste schakel in een matig team voordat hij gewisseld werd. Ik kan me voorstellen dat je dan wat meer emotioneel betrokken bent als bijvoorbeeld ondergetekende. We waren zaterdag met maar een man of 50. Allemaal ouderen. Normaal zijn het er wel meer en zeker bij thuiswedstrijden ook jongeren. En ja die zijn best fanatiek. Niks mis mee. We hoeven ook niet het braafste jongetje van de klas te zijn.
 

noordooster

Well-known member
Net als Harry Warmelink die nu bij HHC en bij Zuidwolde zit.
Overigens vraag ik me af hoe de mentaliteit bij jouw club is, gezien de manier waarop jij over tegenstanders praat.
 
Ik denk dat SVVN ook op dit moment wel sterker is dan DES. Zeker een grote kans op de derby te winnen. DES heeft echt een jasje uitgedaan de laatste 2 jaar met de spelers die zijn vertrokken en gestopt.
 
Bovenaan