District Oost

Bonehead

Well-known member
Jongens als Ter Hogt en Middelkamp zullen wel niet voor groene gras naar de Zwaluwen gaan denk ik. Wel leuk dat Pouls meedoet. Hij had er altijd een hard hoofd in dat hij het eerste haalde met al die transfers, maar het is hem mooi gelukt.

Voor het eerst verlies. Tegen Banthum kan dat. Jammer dat de scheidsrechter drie cruciale fouten maakt waarvan twee in het nadeel van ons. We hadden een strafschop moeten hebben bij 1-0 (gaf de scheidsrechter na het bestuderen van de beelden ook toe, maar daar hebben we niks aan). Bij de 1-3 komt de doelpuntenmaker terug uit buitenspel en bij 1-3 had een verdediger een rode kaart moeten/kunnen hebben na een revanche tackle nadat Bergentheim de bal niet terug gaf. Sympathieke jongeman die zijn dag niet had. Kan gebeuren.

Volgende week naar OZC. Een goede voetbaltechnische ploeg waar we vorig seizoen nog twee keer van wonnen.

Unregistere

Well-known member
Iemand heeft mij ooit verteld dat ze bij ABS voor de wedstrijd het alom bekende deuntje draaien.

Da da da da da da da da da da da da da da da da da en dan roepen alle supporters keihard: Bathmen.

Is dat echt waar of is dat een broodje aap?

de waan

Well-known member
Gijs Martens, daar heb ik laatst ook nog een nababbeltje mee gehouden. Zijn belofte gisteren dus niet nagekomen.

Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Nieuwtje in Oost en nog wel in ons eigen Haaksbergen:
VV Haaksbergen is klaar met bivakkeren in de kelder en gaat het komend seizoen over een andere boeg gooien.
Er is een zak geld gevonden en alle spelers in de regio met een VV Haaksbergen achtergrond of vriendjes ervan worden de komende periode gebeld om samen de boel in korte tijd naar een hoger plan te tillen. Hier vast het rijtje namen: Jordy van Ek, Stefan Busschers, Freek Grondman, Bas ter Hogt, Tom ter Hogt, Koen ter Hogt, Mart Stokkers, Niels Rupert en zo vergeet ik er ongetwijfeld ook nog wel een paar. Benieuwd wie er toehappen....

de waan

Well-known member
De Ter Hogtjes en Mart Stokkers zijn begonnen bij vv Haaksbergen, dus ik neem aan dat die staan te popelen om dat voor nop te doen.

De Groene Scout

Well-known member
De Ter Hogtjes en Mart Stokkers zijn begonnen bij vv Haaksbergen, dus ik neem aan dat die staan te popelen om dat voor nop te doen.

Van Ek en Busschers zijn er ook begonnen. Was wel grappig dat ze bij de belronde niet eens op de hoogte waren van wat iedereen op dit moment doet. Toen Mart Stokkers gebeld werd kwam het als een verrassing dat hij momenteel helemaal niet voetbalt en voor werk een jaar in Amerika zit.

de waan

Well-known member
O ja, Van Ek, natuurlijk. Stefan Busschers wist ik dan weer niet.

Maar het is niet een heel slechte grap dus?

Bovenaan