District Oost

Unregistere

Well-known member
Leuke test! In de winnende dug-out heb ik ook nog wel eens gezeten, grappig.

Goed om te zien dat Cesco bij zijn nieuwe club ook een fijne dug-out heeft.

Zaten VVOG en DVS '33 Ermelo er niet bij of hadden die een te laag cijfer?
 

de waan

Well-known member
Leuke test! In de winnende dug-out heb ik ook nog wel eens gezeten, grappig.

Eerste of tweede verdieping?

Goed om te zien dat Cesco bij zijn nieuwe club ook een fijne dug-out heeft.

Denk alleen niet dat Cesco heel vaak op het betreffende veld te vinden zal zijn. Waarschijnlijk spelen vooral het 10e en de JO13-7 daar.

Zaten VVOG en DVS '33 Ermelo er niet bij of hadden die een te laag cijfer?

We hebben zo'n beetje veertig clubs in het verspreidingsgebied, dus we moesten schiften. En die twee clubs waren vorig jaar al aan de beurt geweest bij de tribunetest.

Maar het waren een paar mooie tripjes over de Veluwe. Bij een van de rondjes nog wel bijna een wild zwijn voor de auto gehad.
 

Unregistere

Well-known member
Eerste of tweede verdieping?

De tweede verdieping, beter voor het overzicht. ;)

Denk alleen niet dat Cesco heel vaak op het betreffende veld te vinden zal zijn. Waarschijnlijk spelen vooral het 10e en de JO13-7 daar.

Hmm, da's dan weer minder. Maar je weet het nooit, als een spits in het 10e het goed doet, kan hij hem best een keer scouten...

We hebben zo'n beetje veertig clubs in het verspreidingsgebied, dus we moesten schiften. En die twee clubs waren vorig jaar al aan de beurt geweest bij de tribunetest.

Maar het waren een paar mooie tripjes over de Veluwe. Bij een van de rondjes nog wel bijna een wild zwijn voor de auto gehad.

Logische uitleg. Zijn ook geen heel spectaculaire dug-outs verder, al heb je bij VVOG wel altijd een gaaf uitzicht.

Wel benieuwd naar de anekdote over het zwijn trouwens. Was hij op weg naar een zoel aan de overkant?
 

de waan

Well-known member
Ik liet de navigatie bepalen hoe ik het beste van het sportpark van Hulshorst naar WWNA kon rijden en dat ging dus nogal binnendoor. En daar steekt nog wel eens wat over, in dit geval ergens diep in de bossen rondom Gortel.
 

Unregistere

Well-known member
Toch wel een belevenis hoor. Hoef je hier in de omgeving niet te proberen, dan is een overstekende zwaan al heel wat.
 

de waan

Well-known member
Jazeker hun spits Batuan Isik vind ik erg goed!!

De andere aanvaller, Hazer Can is ook zeker niet slecht maar al wel op z'n retour.
Ik heb helaas geen namenlijst kunnen bemachtigen. Al wel binnen een half uur met een man minder.
 

de waan

Well-known member
Geen namenlijst lijkt mij wel lastig voor je verslag. Hoe heb je dat opgelost dan?

Ik had uiteraard wel de namen van Eerbeekse Boys en daar ging het om voor de krant. De naam van de kaartenpakker en de doelpuntenmaker heb ik vakkundig vermeden in het verslag.

Ontzettend dooie boel trouwens in Eerbeek, ze zijn duidelijk niet naar de zaterdag gegaan voor de publieke belangstelling, maar puur omdat de spelers dat kennelijk liever wilden. Bij het begin van de wedstrijd nog geen vijftig man langs de lijn, later werden het er nog ruim zeventig. Geen entree, geen muziek, geen omroeper (is er sowieso niet vaak op dat niveau) en zelfs het scorebord bleef uit.
 

Unregistere

Well-known member
Slim opgelost dan. Je hoefde de doelpuntenmaker dan ook niet te noemen in de karakteristieken begrijp ik?

Wel charmant ouderwets, dat je echt moet jagen op de opstellingen. Komt niet vaak meer voor, maar heeft ook altijd wel wat.
 

de waan

Well-known member
Het paste geheel in het beeld dat het niet heel veel geregeld was. Maar wel met zeven man sterk in de bestuurskamer.

Karakteristieken zijn al jaren geschrapt in De Stentor.
 

noordooster

Well-known member
Bij het begin van de wedstrijd nog geen vijftig man langs de lijn, later werden het er nog ruim zeventig. Geen entree, geen muziek, geen omroeper (is er sowieso niet vaak op dat niveau) en zelfs het scorebord bleef uit.

Dat aantal toeschouwers is op derde klasse niveau, za en zo, geen uitzondering.
Geen entree is sympathiek en de muziek en de omroeper voegen wat mij betreft zelden wat toe. Prima Eerbeekse Boys.
Maar een werkend scorebord hoort er m.i. wel bij.
 

Unregistere

Well-known member
Het paste geheel in het beeld dat het niet heel veel geregeld was. Maar wel met zeven man sterk in de bestuurskamer.

Karakteristieken zijn al jaren geschrapt in De Stentor.

Da's wel handig. Wij hebben nog wel altijd de doelpuntenmakers en de opstelling van de regioploeg. Of allebei, zoals gisteren. Bij GSC/ODS kon niemand printen, dus voor de thuisploeg mocht ik de namen overschrijven uit de wedstrijdzaken app van de elftalleider en voor de Dordt amateurs was het ouderwets navraag doen bij de assistent-trainer. Waarbij de achternamen van enkele nieuwkomers voor hem ook nog enige raadsels opleverden, maar het is gelukt. :D

Vroeger bij SSW was dat ook altijd leuk, daar gaf de trainer de opstelling, maar die wist van sommige spelers alleen bijnamen.
 

Joost

Well-known member
Da's wel handig. Wij hebben nog wel altijd de doelpuntenmakers en de opstelling van de regioploeg. Of allebei, zoals gisteren. Bij GSC/ODS kon niemand printen, dus voor de thuisploeg mocht ik de namen overschrijven uit de wedstrijdzaken app van de elftalleider en voor de Dordt amateurs was het ouderwets navraag doen bij de assistent-trainer. Waarbij de achternamen van enkele nieuwkomers voor hem ook nog enige raadsels opleverden, maar het is gelukt. :D

Vroeger bij SSW was dat ook altijd leuk, daar gaf de trainer de opstelling, maar die wist van sommige spelers alleen bijnamen.

Tip voor de volgende keer, je kunt dat formulier ook exporteren als PDF en mobiel delen.

Een scorebord kom ik echt maar zelden tegen. Ik denk dat wij in onze klasse de enige zijn.
 

de waan

Well-known member
Da's wel handig. Wij hebben nog wel altijd de doelpuntenmakers en de opstelling van de regioploeg. Of allebei, zoals gisteren. Bij GSC/ODS kon niemand printen, dus voor de thuisploeg mocht ik de namen overschrijven uit de wedstrijdzaken app van de elftalleider en voor de Dordt amateurs was het ouderwets navraag doen bij de assistent-trainer. Waarbij de achternamen van enkele nieuwkomers voor hem ook nog enige raadsels opleverden, maar het is gelukt. :D

Vroeger bij SSW was dat ook altijd leuk, daar gaf de trainer de opstelling, maar die wist van sommige spelers alleen bijnamen.

Laatst bij korfbal kreeg ik ook een handgeschreven papiertje van een teambegeleider, maar met alleen de namen zonder nummers. Heb ik op basis van wat er van de kant aan aanwijzingen werd gegeven zelf de nummers bij de namen weten te zoeken.Je moet creatief zijn soms. Zaterdagavond bij volleybal heb ik de hulp ingeroepen van een aanwezige toeschouwer. Die wist ze alleen ook niet allemaal.
 

de waan

Well-known member
Een scorebord kom ik echt maar zelden tegen. Ik denk dat wij in onze klasse de enige zijn.

Er was wel een scorebord, maar het werd niet gebruikt. Hier in de regio kom ik dan weer zelden een club zonder tegen. Meestal zelfs wel een elektronische met de speeltijd en zo.
 

Unregistere

Well-known member
Tip voor de volgende keer, je kunt dat formulier ook exporteren als PDF en mobiel delen.

Bedankt, maar dat is mij wel bekend. Bij sommige clubs doen ze het ook zo, als ze niet kunnen printen. Alleen deze leider was dik in de 70 en die was al blij dat hij zijn eigen team kon oproepen in de app, dus mobiel delen zat er echt niet in... :D

Laatst bij korfbal kreeg ik ook een handgeschreven papiertje van een teambegeleider, maar met alleen de namen zonder nummers. Heb ik op basis van wat er van de kant aan aanwijzingen werd gegeven zelf de nummers bij de namen weten te zoeken.Je moet creatief zijn soms. Zaterdagavond bij volleybal heb ik de hulp ingeroepen van een aanwezige toeschouwer. Die wist ze alleen ook niet allemaal.

Haha, dan is het ook maar te hopen dat je geen twee Jopen of twee Saskia's in hetzelfde team had, want dan zit je weer met die achternamen. Bij een 'vreemde sport' lijkt het mij nog moeilijker, maar wel een uitdaging.
 
Bovenaan