Zaterdag voor de krant naar Eerbeekse Boys-DVE Trajanus. Moet ik nog ergens op letten, @susa?
Of Timika ook in de kantine zit.
Zaterdag voor de krant naar Eerbeekse Boys-DVE Trajanus. Moet ik nog ergens op letten, @susa?
Leuke test! In de winnende dug-out heb ik ook nog wel eens gezeten, grappig.
Goed om te zien dat Cesco bij zijn nieuwe club ook een fijne dug-out heeft.
Zaten VVOG en DVS '33 Ermelo er niet bij of hadden die een te laag cijfer?
Eerste of tweede verdieping?
Denk alleen niet dat Cesco heel vaak op het betreffende veld te vinden zal zijn. Waarschijnlijk spelen vooral het 10e en de JO13-7 daar.
We hebben zo'n beetje veertig clubs in het verspreidingsgebied, dus we moesten schiften. En die twee clubs waren vorig jaar al aan de beurt geweest bij de tribunetest.
Maar het waren een paar mooie tripjes over de Veluwe. Bij een van de rondjes nog wel bijna een wild zwijn voor de auto gehad.
Ik heb helaas geen namenlijst kunnen bemachtigen. Al wel binnen een half uur met een man minder.Jazeker hun spits Batuan Isik vind ik erg goed!!
De andere aanvaller, Hazer Can is ook zeker niet slecht maar al wel op z'n retour.
Geen namenlijst lijkt mij wel lastig voor je verslag. Hoe heb je dat opgelost dan?
Bij het begin van de wedstrijd nog geen vijftig man langs de lijn, later werden het er nog ruim zeventig. Geen entree, geen muziek, geen omroeper (is er sowieso niet vaak op dat niveau) en zelfs het scorebord bleef uit.
Het paste geheel in het beeld dat het niet heel veel geregeld was. Maar wel met zeven man sterk in de bestuurskamer.
Karakteristieken zijn al jaren geschrapt in De Stentor.
Da's wel handig. Wij hebben nog wel altijd de doelpuntenmakers en de opstelling van de regioploeg. Of allebei, zoals gisteren. Bij GSC/ODS kon niemand printen, dus voor de thuisploeg mocht ik de namen overschrijven uit de wedstrijdzaken app van de elftalleider en voor de Dordt amateurs was het ouderwets navraag doen bij de assistent-trainer. Waarbij de achternamen van enkele nieuwkomers voor hem ook nog enige raadsels opleverden, maar het is gelukt.
Vroeger bij SSW was dat ook altijd leuk, daar gaf de trainer de opstelling, maar die wist van sommige spelers alleen bijnamen.
Da's wel handig. Wij hebben nog wel altijd de doelpuntenmakers en de opstelling van de regioploeg. Of allebei, zoals gisteren. Bij GSC/ODS kon niemand printen, dus voor de thuisploeg mocht ik de namen overschrijven uit de wedstrijdzaken app van de elftalleider en voor de Dordt amateurs was het ouderwets navraag doen bij de assistent-trainer. Waarbij de achternamen van enkele nieuwkomers voor hem ook nog enige raadsels opleverden, maar het is gelukt.
Vroeger bij SSW was dat ook altijd leuk, daar gaf de trainer de opstelling, maar die wist van sommige spelers alleen bijnamen.
Een scorebord kom ik echt maar zelden tegen. Ik denk dat wij in onze klasse de enige zijn.
Tip voor de volgende keer, je kunt dat formulier ook exporteren als PDF en mobiel delen.
Laatst bij korfbal kreeg ik ook een handgeschreven papiertje van een teambegeleider, maar met alleen de namen zonder nummers. Heb ik op basis van wat er van de kant aan aanwijzingen werd gegeven zelf de nummers bij de namen weten te zoeken.Je moet creatief zijn soms. Zaterdagavond bij volleybal heb ik de hulp ingeroepen van een aanwezige toeschouwer. Die wist ze alleen ook niet allemaal.