District Oost

Bonehead

Well-known member
Die geblesseerde speler kwam nog soepeltjes over de boarding. Geeft ook wel aan dat we lang niet compleet waren. Ja er komen wekelijks filmpjes langs. Tubantia mag graag reclame maken voor ons.

Bonehead

Well-known member
Ik had geen enkel probleem bij AJc. Vriendelijke mensen en een keurig ontvangst. De man naast mij stond zei dat de keeper trapte in het tumult dat ontstond na de 2-1. Ik heb het niet gezien. Ik had andere bezigheden toen. Ik vind AJc geen vervelende club om naar toe te gaan.

De man die te horen is was de zwakste schakel in een matig team voordat hij gewisseld werd. Ik kan me voorstellen dat je dan wat meer emotioneel betrokken bent als bijvoorbeeld ondergetekende. We waren zaterdag met maar een man of 50. Allemaal ouderen. Normaal zijn het er wel meer en zeker bij thuiswedstrijden ook jongeren. En ja die zijn best fanatiek. Niks mis mee. We hoeven ook niet het braafste jongetje van de klas te zijn.

Ik denk dat SVVN ook op dit moment wel sterker is dan DES. Zeker een grote kans op de derby te winnen. DES heeft echt een jasje uitgedaan de laatste 2 jaar met de spelers die zijn vertrokken en gestopt.

Bonehead

Well-known member
Het mooiste was: Het was zooo onverdiend.

En dan die zure gezichten na afloopt. Dat wij toch wel zeker vijf rode kaarten hadden verdiend terwijl ze het natrappen van hun net niet gezien hadden. En dat dan mensen mij zitten te seinen om het gezicht van hun. Ik strak in de ploot en toen ze maar even de bestuurskamer uit waren volgde een explosie van emotie/

Joost

Well-known member
Het mooiste was: Het was zooo onverdiend.

En dan die zure gezichten na afloopt. Dat wij toch wel zeker vijf rode kaarten hadden verdiend terwijl ze het natrappen van hun net niet gezien hadden. En dat dan mensen mij zitten te seinen om het gezicht van hun. Ik strak in de ploot en toen ze maar even de bestuurskamer uit waren volgde een explosie van emotie/

Dat maakt het extra mooi. Gefeliciteerd.

Bovenaan