District Oost

Baggio

Active member
De Zweef was zo arrogant om een aanvraag in te dienen voor vrijwillige promotie voor niet 1 maar 2 klassen hoger. Dat je het lef hebt is één maar dat je dit ook publiek maakt is ronduit dom. Ben benieuwd hoe zij het dit jaar gaan doen
 
Tijdens avc Heracles - MVV ‘29 onverwachts besloten om met een vriend mee te gaan naar ON Almelo - Bruchterveld.

niveau bij de eerste wedstrijd was ronduit bedroevend en dan zie je bij ON Almelo ene Alain Goury lopen. Voor zo een speler sta je langs het veld. Puur genieten!
 

Bonehead

Well-known member
Volgende week krijgen we ON thuis dus dan zal ik waarschijnlijk wel zien spelen. Gisteren al na 7 minuten een rode kaart voor het neerhalen van doorgebroken speler terwijl zijn teamgenoot de bal had en alleen op de keeper af kon. Weer dezelfde scheidsrechter uit Nijverdal bij deze derby. Snap sowieso niet dat een Nijverdaller ons moet fluiten. Een kansloze nederlaag was het gevolg.
 

Bonehead

Well-known member
RTV Oost zendt zaterdag op hun YouTube kanaal DE derby van Nijverdal live uit. Mooi voor onze hondstrouwe supporters die de wedstrijd moeten missen. Als je iemand op de omroeptoren ziet ijsberen ben ik het;)
 

De Groene Scout

Well-known member
"samenwerking is de enige kans om te overleven", aldus Achilles. Ze hebben volgens mij nog niet door dat dit geen samenwerking is, maar gewoon een ordinaire overname. Na de samenwerking / fusie gaat het echt alleen nog maar om de 6 ingeschreven teams en is de recreatieve tak echt einde verhaal. De echte Achilles-mensen zullen snel afhaken en er blijft een elitair clubje over voor rijkelui met kids die dromen om Messi te worden.
 

de waan

Well-known member
Relletje bij AGOVV, vanwege een - zacht uitgedrukt - niet zo handig appje van de trainer.

 

Baggio

Active member
In Glanerbrug rommelt het ook weer: uittocht bij Sportlust Gl. naar Eilermark en beschuldigingen over ronselen en nu hoor ik dat de trainer van Avanti, Leon Schmitz, eruit gegooid is. Conflict met spelersgroep. Gaat lekker zo
 
In Glanerbrug rommelt het ook weer: uittocht bij Sportlust Gl. naar Eilermark en beschuldigingen over ronselen en nu hoor ik dat de trainer van Avanti, Leon Schmitz, eruit gegooid is. Conflict met spelersgroep. Gaat lekker zo

Bij Sportlust is dat mede omdat de club binnen 1.5 jaar opgeheven gaat worden. Ze moeten namelijk van het sportpark daar af. De spelers die er nu nog spelen vertrekken daarom om zodoende niet halverwege het seizoen te horen dat ermee wordt gestopt.

Een aantal aansprekende namen in de regio maken daarom gezamenlijk de overstap naar Eilermark. Holtman (Quick, Glanerbrug), Priekaar (Rigtersbleek), Strijker (Excelsior, Glanerbrug), Smienk (Glanerbrug), Nahrwold (gaat samen met zijn broer voetballen) keren terug bij Eilermark.

Ik zie bij de selectie nog een aantal opvallende namen staan die ook nog wel zullen vertrekken of ook al zijn vertrokken inmiddels. Die zullen ook wel ergens in de regio terrecht komen.

Kroezen (Rigtersbleek) > nog niet bekend
Veensma (Vogido) > nog niet bekend
Drosten (Rigtersbleek) > nog niet bekend
Hempenius (WKE, Excelsior) > gestopt
Arslan (Rigtersbleek, Excelsior) > AZSV
Zwiers (Sparta E.) > nog niet bekend
De Leeuw > Wilhelminaschool
Kuipers (Suryoyo) > nog niet bekend

In ieder geval krijgt Eilermark de beschikking over individueel zeer sterke spelers.
 

Baggio

Active member
Bij Sportlust is dat mede omdat de club binnen 1.5 jaar opgeheven gaat worden. Ze moeten namelijk van het sportpark daar af. De spelers die er nu nog spelen vertrekken daarom om zodoende niet halverwege het seizoen te horen dat ermee wordt gestopt.

Een aantal aansprekende namen in de regio maken daarom gezamenlijk de overstap naar Eilermark. Holtman (Quick, Glanerbrug), Priekaar (Rigtersbleek), Strijker (Excelsior, Glanerbrug), Smienk (Glanerbrug), Nahrwold (gaat samen met zijn broer voetballen) keren terug bij Eilermark.

Ik zie bij de selectie nog een aantal opvallende namen staan die ook nog wel zullen vertrekken of ook al zijn vertrokken inmiddels. Die zullen ook wel ergens in de regio terrecht komen.

Kroezen (Rigtersbleek) > nog niet bekend
Veensma (Vogido) > nog niet bekend
Drosten (Rigtersbleek) > nog niet bekend
Hempenius (WKE, Excelsior) > gestopt
Arslan (Rigtersbleek, Excelsior) > AZSV
Zwiers (Sparta E.) > nog niet bekend
De Leeuw > Wilhelminaschool
Kuipers (Suryoyo) > nog niet bekend

In ieder geval krijgt Eilermark de beschikking over individueel zeer sterke spelers.
Stevige uitspraak die je daar doet: Sportlust Glanerbrug wordt opgegeven. Waar baseer je dat op? Ik weet dat er in Enschede gepraat wordt over een maken van zgn Voetbalclusters maar vooralsnog lijkt dat helemaal te mislukken. En over Sportlust Glanerbrug die nu klagen over ronselen door Eilermark ben ik duidelijk: gigantische pak boter op het hoofd: want toppers als Holtman en Strijker spelen echt niet voor een consumptiebon bij Sportlust. Aanvullend staat trainer Hellegers bekend als een man die links en rechts spelers benaderd en ophaalt.
 

de waan

Well-known member
Stevige uitspraak die je daar doet: Sportlust Glanerbrug wordt opgegeven. Waar baseer je dat op? Ik weet dat er in Enschede gepraat wordt over een maken van zgn Voetbalclusters maar vooralsnog lijkt dat helemaal te mislukken. En over Sportlust Glanerbrug die nu klagen over ronselen door Eilermark ben ik duidelijk: gigantische pak boter op het hoofd: want toppers als Holtman en Strijker spelen echt niet voor een consumptiebon bij Sportlust. Aanvullend staat trainer Hellegers bekend als een man die links en rechts spelers benaderd en ophaalt.

Sportlust moet binnen 1.5 jaar van het sportpark af. Waarschijnlijk gaan ze komend seizoen nog door en daarna wordt de stekker eruit getrokken. Bij Avanti en Eilermark willen ze alle sport samenbrengen. Sportlust wilt naar verluid niet naar 1 van die complexen om daar zijn wedstrijden te spelen. Dus dan houdt het op. Daardoor hebben minstens 10 spelers hun conclusie getrokken en hebben zich al overgeschreven naar een andere vereniging. Een aantal zullen vast nog volgen.

Bij de lijst met namen hierboven was ik Kocoz overigens vergeten. Oud speler van o.a. Quick 20. Die lijkt te vertrekken naar Barbaros waar ook Uguz is teruggekeerd (speelde nog niet zolang geleden bij de club van Groene Scout en De Waan). Verder hebben ze met Hazir nog een speler uit Haaksbergen gehaald en heb ik de naam van Coplan daar ook gehoord.

SC Barbaros zou met deze spelers dan bovenin mee kunnen draaien in de 2e klasse met als doel promotie.
 

Baggio

Active member
Sportlust moet binnen 1.5 jaar van het sportpark af. Waarschijnlijk gaan ze komend seizoen nog door en daarna wordt de stekker eruit getrokken. Bij Avanti en Eilermark willen ze alle sport samenbrengen. Sportlust wilt naar verluid niet naar 1 van die complexen om daar zijn wedstrijden te spelen. Dus dan houdt het op. Daardoor hebben minstens 10 spelers hun conclusie getrokken en hebben zich al overgeschreven naar een andere vereniging. Een aantal zullen vast nog volgen.

Bij de lijst met namen hierboven was ik Kocoz overigens vergeten. Oud speler van o.a. Quick 20. Die lijkt te vertrekken naar Barbaros waar ook Uguz is teruggekeerd (speelde nog niet zolang geleden bij de club van Groene Scout en De Waan). Verder hebben ze met Hazir nog een speler uit Haaksbergen gehaald en heb ik de naam van Coplan daar ook gehoord.

SC Barbaros zou met deze spelers dan bovenin mee kunnen draaien in de 2e klasse met als doel promotie.
Interessante ontwikkelingen maar moet nog zien of het zo gaat verlopen. De gemeente is tot nu toe nergens erin geslaagd om clubs samen te brengen of samen te voegen dus ik denk dat het zo’n vaart niet gaat lopen in Glanerbrug. Volgens mij is de leegloop bij Sportlust vooral een gevolg van het steeds verder terugdringen van de (financiële) invloed van het suikeroompje. Bij Eilermark lopen er genoeg figuren rond die er wat centjes in willen stoppen want de jeugd is een aanfluiting dus halen van spelers is de enige overlevingskans.
 
Bovenaan