District Oost

Unregistere

Well-known member
Vergissen kan altijd, maar de toevoeging Twenthe had toch op zijn minst een belletje kunnen doen rinkelen? Apart dat je dan naar Belgi? koerst.
 

de waan

Well-known member
Blijkt maar weer eens dat sommige mensen stoppen met nadenken zodra ze een tomtom aanzetten. De man komt uit Opheusden en fluit in het district Oost. Dan weet je toch dat je vanuit de Betuwe altijd richting het noorden moet lijkt me.
 

Bonehead

Well-known member
Van harte.

Ik zag gisteren al een groot stuk voorbij komen in de editie Reggestreek van Tubantia.

Nu ook online (wel priemiejum): https://www.tubantia.nl/amateurvoetbal/meer-op-het-spel-dan-alleen-punten-bij-svvn-des~ac0aee46/
Dank je Waan. Het is inmiddels bijna geland.

Het artikel van Tubantia werd al gedeeld door de Vladding Ultra's. Ik mag de boefjes een beetje in de gaten houden en af en toe sturen. Ze hebben bij Tubantia trouwens bijna dezelfde titel gebruikt als ondergetekende.

Op 1 zaterdag 7% van de totale jaarbegroting binnengeharkt. Ook niet onbelangrijk.

Zou dat van Twenthe Goor niet in sc?ne zijn gezet? Ik vind het ongelooflijk eerlijk gezegd.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
 

de waan

Well-known member
Ik heb geen idee, maar zowel bij Twenthe als de invalscheidsrechter kwamen met hetzelfde verhaal.

Ik snap overigens wel een beetje waarom deze man op de reservelijst stond.
 

Joost

Well-known member
Zou dat van Twenthe Goor niet in sc?ne zijn gezet? Ik vind het ongelooflijk eerlijk gezegd.

Mijn oom en tante, uit regio Rotterdam, kwam een jaar of 8 geleden naar ons nieuwe huis kijken in Herten (bij Roermond). In de TomTom bleek dezelfde straat ook te bestaan in Heeten, wat ten Noord-Oosten van Deventer. Ze vonden het helemaal niet vreemd dat ze via Utrecht en Amersfoort werden gestuurd want wellicht stonden er file's waar zo omheen werden gestuurd. Pas nadat ze bij even na Deventer van de snelweg af gingen kwam er argwaan...
 

Bonehead

Well-known member
Ja, misschien reken ik ook wel te veel bij mijzelf af. Ik zou mijzelf als scheidsrechter ook een beetje inlezen en voorbereiden op een wedstrijd.
 

de waan

Well-known member
Triest nieuws vanuit het Apeldoornse. Bij een dodelijk ongeval in Deventer vannacht zijn vier mensen zijn verongelukt, waaronder twee spelers van tweedeklasser Columbia.
 

De Groene Scout

Well-known member
Triest nieuws vanuit het Apeldoornse. Bij een dodelijk ongeval in Deventer vannacht zijn vier mensen zijn verongelukt, waaronder twee spelers van tweedeklasser Columbia.

Ik las het net; waren dat beide selectiespelers of andere leden van de club. Niet dat het minder erg is overigens.
 

de waan

Well-known member
Inmiddels heeft Columbia ook naar buiten gebracht om welke spelers het gaat, Damian Echter en ?mer Dogan. Die laatste speelde eerder voor TKA, dat daarom vandaag ook niet speelde. En het paasweekend begon nog wel zo mooi voor TKA met een scorende trainer Ugur Yildirim. Ook cru: Columbia bestaat over ruim een maand 100 jaar. De voorbereidingen voor het eeuwfeest waren al in volle gang.

https://www.destentor.nl/dossier-do...erongelukken-spelers-omer-en-damian~a0dab043/
 

de waan

Well-known member
Gisteren voor de tweede week op rij naar TKA. Niet heel gebruikelijk, maar met een reden. De stemming was gisteren totaal anders dan op paaszaterdag. Het ging alleen over de vorige week verongelukte spelers en met name ?mer Dogan. Uitgerekend zijn jeugdvriend, die een dag eerder uit Turkije terugkeerde van de begrafenis scoorde er drie. Was dus nogal beladen allemaal.

qwlh2qmk9awk.46.31.png
 

de waan

Well-known member
Dank je.

EDS moet trouwens wel de slechtste vierdeklasser zijn die ik ooit heb gezien. Hun doelpogingen waren doorgaans nog teveel voor de ballenvanger.
 
Bovenaan