District Oost

Unregistere

Well-known member
Leuk, Waan. Jullie doen helemaal geen opstellingen meer of was dat toeval? Is wel gunstig, kost altijd zoveel woorden.
 

de waan

Well-known member
Nee, dat is al een paar jaar niet meer.

Mwah, ondanks het ontbreken van de opstellingen moet ik bij De Stentor altijd beter op het aantal woorden passen dan bij Tubantia (die nog wel de hele mik aan statistieken doen). Ik moet er ook altijd erg op bedacht zijn dat ik de wissels en kaarten bijhoud als ik voor de Tuub op pad ben.
 

Unregistere

Well-known member
Ah, helder. Bij ons zijn de opstellingen van de tegenstanders gesneuveld, dus alleen die van de te volgen regioploeg wordt nog vermeld. Behalve bij een derby, dan allebei uiteraard. Kaarten vermelden we niet apart, dus dat scheelt. Al houd ik ze altijd wel standaard bij tijdens de wedstrijd, net als de wissels. Ook van de tegenstander.
 

de waan

Well-known member
Doe ik alleen als ik een papieren opstellingenformulier heb en het niet te koud is. :p
Want we worden ook nog geacht te twitteren en als het even kan ook nog wat bijzondere momenten te filmen. Het kan niet allemaal, he.

Laatst bij TKA moest ik de opstelling maar overschrijven van de man van de lokale radio, want een printer hebben ze niet en de app kennelijk ook niet en vervolgens stonden er drie rugnummers in het veld die niet op mijn lijstje stonden.
 

Unregistere

Well-known member
Haha, nee, dan wordt het wat te veel. Die opstellingen lukt bij de meeste clubs waar ik kom gelukkig wel goed. Gek genoeg hebben ze er bij IFC, nota bene de hoogst spelende club, nog lange tijd de meeste moeite mee gehad. Moest ik nog weleens bij een leider van de tegenstander naar de opstelling vragen of een uitwisseling doen met een verslaggever van een andere krant, die de tegenstander kwam volgen.
 

de waan

Well-known member
TKA is in alle opzichten een heel bijzondere club. Ik moest er laatst zelfs entree betalen, want ik had geen "pasje van de krant". Die bestaan ook niet, maar toch. Ben de discussie maar niet aangegaan en heb die drie euro maar betaald.
 

de waan

Well-known member
Daar kom jij bij TKA zeker niet mee binnen. Tenminste niet als die gast met bril achter de kassa zit.
 

Unregistere

Well-known member
Haha, dat is inderdaad wel bijzonder. Zo hoog zal TKA toch niet spelen?

Hier in de regio gelukkig weinig last van zulke dingen. De Dordtse clubs in de derde, vierde en vijfde klasse vragen geen entreegeld. Bij Unitas en IFC kan ik moeiteloos naar binnen met de pas. Bij IFC zou ik die zelfs niet eens mee hoeven nemen, tenzij er een keer een heel nieuw iemand aan de poort zou staan.
 

Unregistere

Well-known member
Zo en dan toch entree vragen, da's best wel opmerkelijk toch? Of wel gebruikelijk in de regio?

Ik heb inderdaad een pas van AD Nieuwsmedia, dus dat is wel handig. Maar goed, heb hem dus eigenlijk alleen bij Unitas nog nodig (of bij een incidentele uitwedstrijd, zoals afgelopen zondag Halsteren - IFC).
 

de waan

Well-known member
Ja, eigenlijk wordt vrijwel altijd wel entree geheven. En soms ook lootjes, die ik fan steevast weer vergeet.
 

Unregistere

Well-known member
Ha ja, daar doe ik ook nooit aan mee, de verloting. Maar entree vind ik toch wel bijzonder. Zie je hier in de lagere afdelingen zelden. Vanuit de gedachte dat er dan misschien meer mensen komen die dan ook iets drinken en eten in de kantine. Al vraag ik me af of dat altijd zo is.
 

Bonehead

Well-known member
Jazeker, Unregistere. En zo heerlijk onterecht ook. En dan die zure reacties na afloop in de bestuurskamer. Ik had moeite me lachen in te houden. Zo slap handje van de aanvoerder die ik goed ken. Heerlijk. Daarbij zijn we nu zo goed als veilig. Staantribune.nl heeft trouwens de hele week al stukken gepubliceerd over deze derby. En groundhoppers from the north noemt het de allermooiste derby op pyro gebied dat hij ooit had gezien. De penningmeester keek ook heel gelukkig. Er waren 110 kratten bier verkocht:D
 

de waan

Well-known member
Jazeker, Unregistere. En zo heerlijk onterecht ook. En dan die zure reacties na afloop in de bestuurskamer. Ik had moeite me lachen in te houden. Zo slap handje van de aanvoerder die ik goed ken. Heerlijk. Daarbij zijn we nu zo goed als veilig. Staantribune.nl heeft trouwens de hele week al stukken gepubliceerd over deze derby. En groundhoppers from the north noemt het de allermooiste derby op pyro gebied dat hij ooit had gezien. De penningmeester keek ook heel gelukkig. Er waren 110 kratten bier verkocht:D

Van harte.

Ik zag gisteren al een groot stuk voorbij komen in de editie Reggestreek van Tubantia.

Nu ook online (wel priemiejum): https://www.tubantia.nl/amateurvoetbal/meer-op-het-spel-dan-alleen-punten-bij-svvn-des~ac0aee46/
 
Bovenaan