District Oost

JMD

Well-known member
Bij het zogenaamde weekendvoetbal, dus gemengde competities kijk ik naar de enige competitie die nu helaas als zodanig functioneert, de tweede divisie.
En daar spelen clubs als de Treffers en VVSB op de vervelende tijd van 18.00 uur en wordt de bulk van de wedstrijden afgewerkt op de ongunstige tijd van 15.30 uur.
Die tijd is niet ongunstig. Jij vindt hem ongunstig, dat is een groot verschil. 15.30 is ongunstig is namelijk een mening, en dat mag je natuurlijk vinden, maar het is geen feit.

Als 18.00 ongunstig zou zijn, zou VVSB en De Treffers enzo nooit om 18.00 spelen.
 

noordooster

Well-known member
Die tijd is niet ongunstig. Jij vindt hem ongunstig, dat is een groot verschil. 15.30 is ongunstig is namelijk een mening, en dat mag je natuurlijk vinden, maar het is geen feit.
.

Niet alleen ik vind m ongunstig.
In heel district Noord ( daarvan heb ik het bekeken ) met zo'n 250 standaardteams er maar 1 met een aanvangstijd van 15.30 uur ( buitenbeentje Be quick 1887 ). De rest speelt allemaal eerder, verreweg de meerderheid om 14.30 uur.
Weet jij waarom al die clubs niet beginnen om 15.30 uur ? Omdat ze dat ongunstig vinden, net als ik.

In de tweede divisie begint behalve die 2 geen enkele club om 18.00 uur. Zullen ze dan wel niet zo'n gunstige tijd vinden. Ik ook niet.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat doen ze omdat ze al 100 jaar op dat tijdstip beginnen of denk je nou werkelijk dat ze overleg hebben gehad waar massaal uit kwam dat half 4 helemaal niks was en half 3 helemaal geweldig? Jij vindt het ongunstig, nog een paar fossielen maar de overgrote meerderheid interesseert het werkelijk geen ene ruk.
 

noordooster

Well-known member
Ben ik niet met je eens.
Ten eerste omdat er geen zaterdagclub is die al 100 jaar competitievoetbal speelt.
En ten tweede omdat ik uit ervaring weet, dat er wel degelijk wordt nagedacht over de aanvangstijd van wedstrijden en dat er maar zelden wordt overwogen om ( meer dan een half uur )van 14.30 uur af te wijken. Gelukkig maar.
 

De Groene Scout

Well-known member
De tweede editie van de Tukker Cup is inmiddels ook gevorderd tot de kwartfinales. Deze week waren de eerste twee duels volgende week de andere:

Diepenheim - Eilermark 2-3
Excelsior'31 (beloften) - Barbaros * 2-2

Volgende week nog:
HSC'21 (beloften) - DOS'37
Bon Boys - DETO

De laatste 4 zijn bekend. Gisteren won DETO met 2-4 bij Bon Boys; vandaag won Jong HSC'21 met 2-1 van DOS'37

Halve finales op 23 april:
Jong HSC'21 - Barbaros
Eilermark - DETO
 

noordooster

Well-known member
Morgen zit Jan Vlap voor het eerst dit seizoen als trainer op de bank bij asv Dronten.
Momenteel staat de club laatste in 1D zaterdag.
Benieuwd of hij erin slaagt de club voor degradatie te behoeden.
 

noordooster

Well-known member
Succestrainer Jan Vlap heeft ook al direct succes bij zijn nieuwe club.
asv Dronten wint uit bij Go Ahead Kampen met 0-2.
Zo'n trainer had ik nou graag aan het werk gezien bij HHC.
 

noordooster

Well-known member
HHC doet het onder deze trainer toch ook goed?

Heel behoorlijk.
Hij beschikt trouwens voor tweede divisie begrippen ook wel over een selectie die boven in de middenmoot mee moet kunnen
En de basis van deze selectie is n.m.m. gelegd door Marcel Groninger.
De club heeft kennelijk wel vertrouwen in Karsten, zijn contract is weer verlengd.

Ik heb er nooit een geheim van gemaakt liever een andere trainer te zien. Iemand als Marcel Groninger of Jan Vlap inderdaad.

Ik had geen goed gevoel bij hoe Karsten zich manifesteerde ten tijde van het ontslag van Joseph Oosting.
En verder vind ik dat hij te vaak onnodig in woord en houding een act opvoert.
Ook zet ik te vaak vraagtekens bij zijn opstellingen en wisselbeleid.
 

de waan

Well-known member
Paul Krabbe trekt het trainingspak nog maar weer eens aan. Hij gaat aan de slag bij Suryoye-Mediterraneo.
 

de waan

Well-known member
Gisteren was ik weer eens op bezoek bij Beekbergen, waar promotie naar de derde klasse bijkans een obsessie wordt. De laatste twee seizoenen gaven ze een grote voorsprong weg en ook dit jaar wordt het toch weer lastig, nadat de eerste periode nog werd gewonnen.

Ook leerde ik de term 'bourgondisch revalideren' toen het ging over een speler die na geblesseerd te zijn geweest wat moeite had om de extra kilo's die er bij waren gekomen er weer af te krijgen. We houden hem erin.

S1udYQxB.jpg
 

De Groene Scout

Well-known member
Paul Krabbe trekt het trainingspak nog maar weer eens aan. Hij gaat aan de slag bij Suryoye-Mediterraneo.

Dat is ook beter voor hem. Gewoon als eindverantwoordelijke op het veld. Laatst jaren zat hij een beetje te ouwehoeren als adviseur bij o.a. Sp. Enschede. Daar kan hij zijn ei niet kwijt. Die man moet gewoon spelers verrot schelden om vervolgens weer op te beuren en te knuffelen, daar is ie goed in. Nu maar hopen dat ze die aanpak accepteren.
 

noordooster

Well-known member
Gisteren was ik weer eens op bezoek bij Beekbergen, waar promotie naar de derde klasse bijkans een obsessie wordt. De laatste twee seizoenen gaven ze een grote voorsprong weg en ook dit jaar wordt het toch weer lastig, nadat de eerste periode nog werd gewonnen.

Ook leerde ik de term 'bourgondisch revalideren' toen het ging over een speler die na geblesseerd te zijn geweest wat moeite had om de extra kilo's die er bij waren gekomen er weer af te krijgen. We houden hem erin.

S1udYQxB.jpg

En er moeite mee hebben wanneer in een reactie van mij de achternaam voor komt.....
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan