District Noord

Unregistere

Well-known member
Ugur Yildirim is de enige international die nooit in het oranje shirt of een officieel uittenue van het Nederlands elftal speelde. Hoe komt dat?
 

SanMark.

Well-known member
Dan gaat Dikke Freddie er ook even een doelpunt of 60 op achteruit want daar was hij wel opgekomen aan het eind van het seizoen.

Kan hij nogmaals de 500 gaan aantikken komend seizoen.
 

Abubakari

Well-known member
Die goals heeft ie gemaakt, denk dat Voetbalnoord ze gewoon laat staan.

Eerlijk gezegd vind ik het een kut oplossing. Driekwart seizoen in de prullenbak. Maar goed, een prima oplossing is hier ook niet voor te bedenken.
 

Unregistere

Well-known member
Nee, leek mij een mooi primeurtje. Heb het op tweenul ook nog niet gezien volgens mij. En dus ontbreekt ook de visie van Vermey, daar was ik vooral benieuwd naar! :duim:
 

Abubakari

Well-known member
VVK wil omhoog, de zaterdagafdeling is afgezakt naar de vijfde klasse, VVK onwaardig. Afgelopen seizoen streden ze met Groninger Boys en Corenos om de titel, maar dat bleek dus voor niks te zijn geweest.
Voor volgend seizoen hebben ze oud Helpman, VVG en huidig Gruno spits Tim vd Molen gehaald, die krijgt in de spits gezelschap van Robert Oosterhof die nu ook nog bij Gruno speelt en in het verleden bij VVG en Groninger Boys speelde, in de tijd dat GB nog mee deed om promotie naar de eerste Klasse.
Daarnaast komt back Aksanti Kalswe over van buurman VVG.
VVK wil VVG achterna, vlot van de vijfde naar de tweede klasse.

Over VVG gesproken, behalve de vertrekkende Kalswe verder nog niks gehoord over versterkingen, hebben ze wel nodig, waren anders waarschijnlijk vrij kansloos uit de eerste Klasse gedegradeerd.

PKC'83 daarentegen heeft zich wel al flink versterkt. Afgelopen seizoen voorlaatst, mede door een krappe selectie die is flink uitgebreid. De gebroeders Hoxhaj komen over van Pelikaan S, Mohammed Bellghroub komt over van GRC, Kay Bootsma (Winsum), Richard Zolfghari (Gruno), Tiuri Schievink (SC Stadspark zondag) en Mitchell Schievel van ON komen PKC'83 ook versterken.
 
Bovenaan