Slagregen en harde wind trotseren versus Ajax kijken, 0-3.
Dus niet naar GRC geweest wat koploper SWZ met 3-1 versloeg en nu vijfde staat. En ook geen 14 treffers gezien bij Stadspark-Hoogezand (1-13! nadat Stadspark al na twee minuten op voorsprong kwam).
Ook niet gezien hoe Helpman (2K) in punten gelijk kwam met GVAV Rapiditas (wat met 5-3 van WKE 16 verloor) door met 4-1 van Annen te winnen. De stadsclubs delen de tweede plek achter Germanicus wat niet speelde en 2 punten voor staat.
Lewenborg deed onderin goede zaken door van Valthermond te winnen (4-1) en Gruno boekte zijn tweede zege (bij Stadskanaal, 4-3 winst) waardoor er weer perspectief met de inhaalwedstrijd bij ASVB volgende week op de agenda. Gruno staat onderaan, ASVB 1 plek hoger met 6 punten meer.
Forward won alweer niet, 1-1 tegen nummer 11 Sideburn (ook wel Siddeburen) en derde op 4 punten van Peize.
Volgende week hopelijk geen wind en regen, al moet ik dan denk ik weer naar BQ1887 die nooit scoren als ik daar heen ga, dus bqandy heeft al geregeld dat ik bij de ingang geweigerd ga worden..
Maar goed, thuis tegen de hekkensluiter moet het toch wel lukken om zelfs in mijn nabijheid te scoren. Al speelde BQ1887 vandaag alvast 0-0 om in het ritme te komen.