District Noord

Abubakari

Well-known member
Slagregen en harde wind trotseren versus Ajax kijken, 0-3.
Dus niet naar GRC geweest wat koploper SWZ met 3-1 versloeg en nu vijfde staat. En ook geen 14 treffers gezien bij Stadspark-Hoogezand (1-13! nadat Stadspark al na twee minuten op voorsprong kwam).
Ook niet gezien hoe Helpman (2K) in punten gelijk kwam met GVAV Rapiditas (wat met 5-3 van WKE 16 verloor) door met 4-1 van Annen te winnen. De stadsclubs delen de tweede plek achter Germanicus wat niet speelde en 2 punten voor staat.
Lewenborg deed onderin goede zaken door van Valthermond te winnen (4-1) en Gruno boekte zijn tweede zege (bij Stadskanaal, 4-3 winst) waardoor er weer perspectief met de inhaalwedstrijd bij ASVB volgende week op de agenda. Gruno staat onderaan, ASVB 1 plek hoger met 6 punten meer.

Forward won alweer niet, 1-1 tegen nummer 11 Sideburn (ook wel Siddeburen) en derde op 4 punten van Peize.

Volgende week hopelijk geen wind en regen, al moet ik dan denk ik weer naar BQ1887 die nooit scoren als ik daar heen ga, dus bqandy heeft al geregeld dat ik bij de ingang geweigerd ga worden..
Maar goed, thuis tegen de hekkensluiter moet het toch wel lukken om zelfs in mijn nabijheid te scoren. Al speelde BQ1887 vandaag alvast 0-0 om in het ritme te komen.
 

Abubakari

Well-known member
Volgende week hopelijk geen wind en regen, al moet ik dan denk ik weer naar BQ1887 die nooit scoren als ik daar heen ga, dus bqandy heeft al geregeld dat ik bij de ingang geweigerd ga worden..
Maar goed, thuis tegen de hekkensluiter moet het toch wel lukken om zelfs in mijn nabijheid te scoren. Al speelde BQ1887 vandaag alvast 0-0 om in het ritme te komen.

En VOC speelde vandaag ook 0-0... Dat belooft niet veel goeds voor volgende week.
 

Unregistere

Well-known member
Ik zal de sterspeler van VOC wel even appen dat hij zijn best moet doen om te scoren, Abu. Zie je misschien wel een goaltje! :duim:
 

Abubakari

Well-known member
Lijkt me wel, amateurwedstrijden waar ik heen ga eindigen vrijwel nooit in 0-0. 3x in 8 jaar geloof ik. Waarvan twee keer BQ1887. Als VOC 3 punten wil moeten ze mij even stimuleren om er heen te gaan, anders ga ik kijken of er elders nog wat te beleven valt.
 

Abubakari

Well-known member
IMG_20200222_144401.jpg
GRC-Achilles 1894 districtsbeker

IMG_20200222_173803.jpg GVAV Rapiditas-Leovardia 3-0 Districtsbeker

IMG_20200223_144330.jpg
Be Quick 1887-VOC 3-0 Hoofdklasse A
 

Abubakari

Well-known member
Links en rechts van ons zat ook nog wel wat volk, deze keer zat iedereeen wel op de overdekte zittribune, als ik naar BQ1887 ga zit ik normaal gesproken onder het scorebord op de onoverdekte staantribune, bqandy's favoriete stekje.
Ik geloof dat bqandy het op ongeveer 150 toeschouwers hield. Inclusief wat schreeuwerds uit Rotjeknor.
 

Unregistere

Well-known member
Kan je nagaan, dan had je nu nog het deftige deel van Rotterdam op bezoek. Neem aan dat ze wel keurig schreeuwden?

Je vaste plek was nu wel bezet, zie ik volgens mij op de foto.
 

Abubakari

Well-known member
Beetje inhaalwedstrijden qua Stad. Zaterdag werd PKC'83-Zeerobben afgelast, zondag ging Heerenveen-Stadspark wel door, 5-1. Bij rust nog 1-1. Gruno leek in 2L weer een puntje te pakken maar verloor in de laatste minuut nog met 2-3 van WKE'16. Goed nieuws voor GVAV Rapiditas en Helpman, koploper Germanicus kon 5 punten los komen, maar verloor de inhaalwedstrijd thuis tegen Stadskanaal met 1-2, gat blijft dus 2 punten. De wedstrijd van Helpman werd afgelast. Volgende week een heuse kraker in 2K, Germanicus-GVAV Rapiditas, om de koppositie en (vermoedelijk) om de winst in de tweede periode.
Laten we nog een foto doen, GVAV-GRC voor de beker, 0-1.
qPdDlNRtOXlkCLE3mwmVHaJLASmo3xbq-X0iqA0iKYoJhXY7aMvFMtoIF7Q_ojJO-CToicq7jQ50TuCskPGpemApHXf6j-jwOKQiRn9f8ikt9IPPmruJTqSSD_PcKXyarjtNU8hXuu-dwVdKf2sj2eDhDWW2rthdEMMKU92hNi_pZsK9RSqCbE_4Ou2M0HbJWy5nbwaKsYNa9oqRDEekvb4yTClCdxsvAojxXfzNAG92-8i1T9nZ3Om4_-dkheSBZmuXA3yRqaUI3oP87ld8n_P-IVX3eaxFGV7rfi0Z9tplh0-wICkytFIrvqOhDxVAZTxzP5q8IzZvDw0rQb4VowmwGxqMP5_rRfnVoQGEXt6Iod8ecGoZULAB4UDMgVoxz3ML5aWN1sIkOUTbld8uRpFrT-oCVAX04_sDi2f9i2tjE79VvDvH1l2CAHWWCpN56J4p2ZxRqzdfqO19VYNOY3aXM9ygBcEXAX0g6tuoRouBBBzSJFZxhfK-ItNhAZiy9CKSysqWWI7bwFCTOYHiiYO3L88maiBXYoLxFCFBt_3al7Mm0KFTfUQQczXwhp1phmvbrd-FsHPZFxn1tjqteEopOWuVUaXd6HYTbnB88FRw-FNCbJkzssztXBSYRkxzBoRingdbHUiNKqzDGgJkOIGLYyjD7qTgqv6UxxZ7nP1VK9VqyaFY_A=w1920-h774-no
 
Bovenaan