Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Misschien is de hoempapa band ook wel van de partij. Dan hoop ik wel dat je aan de andere kant mag vlaggen.

Blauw Geel staat in elk geval al met 1-0 achter door die vlaai, dus Fregge moet echt iets gaan verzinnen met de kaas om te zorgen dat Polman buitenspel komt te staan.
 

Joost

Well-known member
Waar ik in ieder geval niet aan twijfel, is dat we daar 20 jaar terug in de tijd gaan. Ouwe meuk dus. Maar Limburgers mag ik wel. Al helemaal wanneer ze een stukje vlaai voorschotelen.

Ik vind de bakker in Echt geen topper eerlijk gezegd.
Maar het zal allicht beter smaken dan die puinzooi die ze buiten Limburg of in de supermarkt verkopen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Misschien is de hoempapa band ook wel van de partij. Dan hoop ik wel dat je aan de andere kant mag vlaggen.

Blauw Geel staat in elk geval al met 1-0 achter door die vlaai, dus Fregge moet echt iets gaan verzinnen met de kaas om te zorgen dat Polman buitenspel komt te staan.

Vorige keer trouwens geen vlaai gehad hoor bij EVV, haha.

Ik ben eerste ASR, dus sta bij de dugouts, dus geen idee of ik dan met de hoempapa band te maken krijg. Mag van mij wel, beetje sfeer is niet verkeerd.
 

Joost

Well-known member
Vorige keer trouwens geen vlaai gehad hoor bij EVV, haha.

Ik ben eerste ASR, dus sta bij de dugouts, dus geen idee of ik dan met de hoempapa band te maken krijg. Mag van mij wel, beetje sfeer is niet verkeerd.

Dugouts zijn aan de tribunekant, ik denk dat de hoempa aan de kantinekant zal zijn.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Wel jammer dat ik dit seizoen nog steeds niet naar de club geweest ben met de lekkerste gehaktbal van de Derde Divisie.
 

Unregistere

Well-known member
Dugouts zijn aan de tribunekant, ik denk dat de hoempa aan de kantinekant zal zijn.

De enige keer dat ik bij EVV ben geweest, stond de hoempapa band wel aan de kant van de dugouts. Jack werd toen helemaal gek van die muziek in zijn rug, haha.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik zit overigens in dilemma of ik wel ga vlaggen. Want m'n rugpijn is er niet minder op geworden.

Zondag was gewoon een verschrikking. En is daarna wel iets beter geworden, maar niet veel. Misschien is even een weekend vrij houden beter voor het lichaam.
 
Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Voordat ik vlaggen kon, rende jij al weer weg.
Nu denk ik aan jou elke dag en dat ene moment met die vlag

Ik stond weer buitenspel
En opletten deed je wel
Toen kreeg ik weer de bal
Ik trapte in die val
Toen ging die vlag omhoog
Supporters dachten dat je loog
"Steek die vlag maar in je reet"
Is wat je horen zal
 

Unregistere

Well-known member
Ik stond weer buitenspel
En opletten deed je wel
Toen kreeg ik weer de bal
Ik trapte in die val
Toen ging die vlag omhoog
Supporters dachten dat je loog
"Steek die vlag maar in je reet"
Is wat je horen zal

En dan wordt het refrein:

Krullie, oh lieve krullie,
beste grens van onze dromen
wat doe je nou?
 
Bovenaan