Derde divisie zondag 2019/2020

Fregge

Well-known member
Vanwege zijn geringe lengte hoor je ook nog wel eens opmerkingen als " kabouter" of " komt nauwelijks boven het gras uit ", maar dat blijft Chieljan zo te zien stoicijns onder.

Dan is het dus makkelijk om er onder te blijven, als je niet zo groot bent he.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt, het is bittere ernst. Hebben hem wel eens langs de lijn gehad bij Jong FC Groningen uit en toen had hij echt een kleiner vlaggetje dan de andere grensjager.
 

Unregistere

Well-known member
Maar we gaan over tot de ranglijst, voordat De Groene Scout met het programma komt!

Speelronde 20

DEM - Quick 3-3
EVV - Groene Ster 2-1
Gemert - OFC 3-0
Hercules - Westlandia 3-2
Jong ADO Den Haag - HSC '21 2-2
FC Lienden - ADO '20 1-1
OSS '20 - Blauw Geel '38 3-2
UNA - Hoogland 2-1

STAND

1. OSS '20 19-47
2. OFC 19-33
3. Gemert 19-31
4. HSC '21 19-29
5. Dongen 18-28
6. Jong ADO Den Haag 18-27
7. EVV 19-27 (+4)
8. UNA 19-27 (-5)
9. Blauw Geel '38 19-26
10. Groene Ster 19-24
11. Quick 19-23
12. Westlandia 19-22
13. ADO '20 19-21 (-3)
14. Hercules 19-21 (-6)
15. DEM 19-20
16. Hoogland 19-16
17. FC Lienden 18-15

Topscorers:

1. Jos Peltzer (OSS '20) 15
=. Thijs van Pol (Gemert) 15
3. Tim Freriks (OFC) 12
4. Henk Baum (Hoogland) 10
=. Hugo Botermans (Jong ADO Den Haag) 10
=. Lance Duijvestijn (Jong ADO Den Haag) 10
=. Mart van de Gevel (UNA) 10

ThijsvPol-1-700x456.jpg

Thijs van Pol tekende voor de volledige productie van Gemert tegen OFC en steeg dankzij die hattrick naar de gedeelde koppositie van de topscorerslijst
 

De Groene Scout

Well-known member
Jaja, hier het programma. Ik vrees overigens dat er hier en daar nog wel een streepje door een duel wordt gehaald vanwege de extreem zware storm.
Alles op zondag, dit zijn de duels:

Quick - EVV
Dongen - Gemert
Westlandia - sv OSS 1920
DEM - FC Lienden
Hoogland - Hercules
HSC'21 - UNA
Blauw Geel'38 - ADO'20
OFC - Jong ADO Den Haag
 

De Groene Scout

Well-known member
Deze ronde houden we dus te goed. Ben er wel blij mee. Is niets aan met dit weer langs de lijn staan. Graag inhalen met 20 graden Celsius en een zonnetje. :duim:
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik stond weer buitenspel
En opletten deed je wel
Toen kreeg ik weer de bal
Ik trapte in die val
Toen ging die vlag omhoog
Supporters dachten dat je loog
"Steek die vlag maar in je reet"
Is wat je horen zal

Hahaha, hilarisch!!!

Ik verwacht dat je dit achter mij komt zingen wanneer ik weer bij Blauw Geel '38 kom vlaggen. Uiteraard niet alleen, maar in een groep anders hoor ik het niet.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Volgens mij ging het vlaggen bij Alcides je wel goed af, al kon ik natuurlijk niet zien hoe erg het was met je rugpijn.
Een Vraagje. Heb je wel eens gevlagd samen met Chieljan Veen ?
Volgens mij is hij met afstand de kleinste grensrechter bij topamateurwedstrijden en zo te zien een erg serieuze.
Ik heb hem meerdere malen aan het werk gezien. Afgelopen zaterdag nog bij HHC.

Vanwege zijn geringe lengte hoor je ook nog wel eens opmerkingen als " kabouter" of " komt nauwelijks boven het gras uit ", maar dat blijft Chieljan zo te zien stoicijns onder.

Eigenlijk was het gewoon afzien. Elke sprint was hopen dat het niet erin schoot. Aan m'n manier van sprinten kon je ongetwijfeld zien dat er iets aan m'n rug mankeerde.

Met Veen heb ik niet eerder gevlagd, maar ik weet wel wie je bedoeld. Hij vlagt volgens mij Tweede Divisie, en daar vlag ik niet. En als hij Derde Divisie vlagt is het op de zaterdag.

Overigens is er ook een kleine scheidsrechter actief in het amateurvoetbal, volgens mij op ongeveer tweede klasse niveau. Die is pas echt klein, maar daar kan hij niks aan doen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Deze ronde houden we dus te goed. Ben er wel blij mee. Is niets aan met dit weer langs de lijn staan. Graag inhalen met 20 graden Celsius en een zonnetje. :duim:

Mooi inderdaad! Mis ik dus, ondanks mijn afzegging, geen wedstrijd.

De last aan mijn rug is wel minder geworden, maar het gaat echt heel langzaam. Woensdagavond heel licht getraind met de scheidsrechter vereniging, maar bij elke looppas of versnelling voelde ik het in mijn rug (steken). Ook de fysio die ochtend heeft niet kunnen helpen. Vandaar dat ik donderdagochtend beide wedstrijden voor dit weekend afgezegd heb.

Woensdagavond eerst nog bijeenkomst in Zeist en dan zondag EVV - Blauw Geel '38. En dus weer met een rapporteur.
 

Fregge

Well-known member
Hahaha, hilarisch!!!

Ik verwacht dat je dit achter mij komt zingen wanneer ik weer bij Blauw Geel '38 kom vlaggen. Uiteraard niet alleen, maar in een groep anders hoor ik het niet.

Helaas niet volgende week. Heb kaartjes gewonnen voor Ajax - RKC.
 

Fregge

Well-known member
Als dat aan de kant van SCH gebeurd, is het geen jonge kaas voor hem als hij bij ons komt. Heel simpel.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Dat is te hopen. Maar ik weet het niet hoor, zie die Polman straks gewoon scoren op randje buitenspel...

Zeker met een rapporteur langs de lijn is het goed scoren, wanneer ik een gevalletje randje buitenspel laat gaan en er wordt gescoord.

B&B in Boxmeer is al gereserveerd voor een optimale voorbereiding op zondag.

Rug gaat gelukkig telkens beter. Het controlerende bewegen is niet meer nodig, hopelijk kunnen we eind van de week naar de status pijnvrij. Ook de bezoekjes aan fysio en masseur gaan ongetwijfeld helpen.
 
Bovenaan