Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Haha, je moet gewoon weer een keer terugkomen. Met Sander weer! Was echt geweldig om onze voorzitter horen klagen dat hij naar huis wou maar de scheids maar niet weg ging.

Sander wil zelf ook het liefst alleen nog maar 'Kaassie' als vlagger, zei hij laatst. Nou ja, na Nicolet en Franca dan.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Haha, je moet gewoon weer een keer terugkomen. Met Sander weer! Was echt geweldig om onze voorzitter horen klagen dat hij naar huis wou maar de scheids maar niet weg ging.

Hahaha, mooi toch. Eens keer wat anders dan die serieuze scheidsrechters. Volgende keer kan ik sowieso wel even mee de kantine in, of de scheidsrechter dat nou doet of niet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Als 'Dennis' het niet te gek maakt, zijn dit de duels voor zondag:

ADO'20 - Dongen
Gemert - Hoogland
Hercules - HSC'21
sv OSS1920 - DEM
UNA - Westlandia
EVV - Blauw Geel '38
FC Lienden - OFC
Jong ADO Den Haag - Groene Ster
 

SC Heerenveen

Well-known member
Nog contact gehad met EVV, ze verwachten daar niet meer dan een Dennisje. Zodoende de B&B in Boxmeer niet geannuleerd. Na het feest morgenmiddag van mijn opa en oma wegens 60 jaar getrouwd, ga ik dus op naar Boxmeer. Om zodoende zondagochtend fris en fruitig na een uitgebreid ontbijt naar Echt af te kunnen reizen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
0-0 in de rust. Lastig met de wind. In 12e minuut 2x scherpe buitenspelsituatie voor Blauw Geel '38. Eerste laat ik doorgaan, was net niet. Maar toen tikte hij hem breed en stond die speler in mijn optiek buitenspel. Na de eerste helft waren spelers het daar absoluut niet mee eens. Ben benieuwd of er goede beelden zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ai, HSC'21 verloor vanmiddag van laagvlieger Hercules met 2-1, door een tegengoal in de laatste minuut.
Na een vroege 1-0 achterstand was het Tom ter Hogt die beide ploegen weer in evenwicht bracht.
Na de thee had HSC'21 het overwicht, maar viel kort voor tijd toch de 2-1.

Nog niet alle duels zijn afgelopen, maar we zakken aardig weg en de onderste ploegen komen steeds dichter bij. We hebben nog wel wat punten nodig.
 

Unregistere

Well-known member
Belangrijkste is wat vond de rapporteur ervan...

En: wat vond Fregge hier van? Dit kan best eens het einde van de kaascadeaus worden....

Koploper OSS '20 verloor verrassend thuis van DEM (0-2). Daardoor kwam OFC, dat met 0-3 won bij FC Lienden, dichter bij. Hoewel, elf punten is nog altijd veel.

Jong ADO Den Haag won van Groene Ster (3-1) en heeft de belangrijke vierde plaats te pakken. Dat is slecht nieuws voor Jong FC Volendam in de tweede divisie.
 

de waan

Well-known member
Jong ADO Den Haag won van Groene Ster (3-1) en heeft de belangrijke vierde plaats te pakken. Dat is slecht nieuws voor Jong FC Volendam in de tweede divisie.

Kun je me even helpen? Ik dacht dat ADO eigenlijk compleet voor spek en bonen speelde dit seizoen, maar dat is dus niet zo?
 
Bovenaan