Derde divisie zondag 2019/2020

SC Heerenveen

Well-known member
Denk dat hij gewoon niet zo'n fan van Django Wagner is en dus liever fluit.

Is die dikke zeker? Prima timing mocht dat zo zijn. Ik fluit om de week op zaterdag gemiddeld genomen, en op die zaterdag dus ook. Komende 2 zaterdagen ben ik in Hoogeveen (HZVV O19 - HHC Hardenberg O19) en Assen (ACV O19 - Drachtster Boys O19).
 

Fregge

Well-known member
Haha, niet haten op Django! Ben al blij dat er iemand komt die ietsjes breder dan ik ben.
 

De Groene Scout

Well-known member
EVV - Groene ster is gisteren al gespeeld en eindigde in 2-1. Beide clubs blijven in de grote middenmoot hangen.
Vanmiddag gaan we verder met de volgende duels

Gemert - OFC
Hercules - Westlandia
DEM - Quick
sv OSS 1920 - Blauw Geel '38
UNA - Hoogland
Lienden - ADO'20
Jong ADO Den Haag - HSC'21
 

Unregistere

Well-known member
Ben benieuwd of de uitbreiding van de selectie van ADO Den Haag nog gevolgen heeft voor de samenstelling van het belofteteam. Ik verwacht van niet, omdat veel spelers vermoedelijk te oud zijn of al op huurbasis ergens zijn gestald. Van onze aanvoerder, werkzaam bij ADO, begreep ik wel dat ze toch gaan proberen om bij de eerste vier te komen en het team binnen de mogelijkheden te versterken.

Maar vooral een hup HSC en hup Blauw Geel voor vanmiddag!! En hopen dat het een beetje droog is langs de lijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Puntje erbij. Uit bij Jong ADO Den Haag speelde HSC'21 met 2-2 gelijk. Treffers kwamen op naam van Hidde van Dijk en Diego v.d. Weide.
Overige uitslagen:
Gemert - OFC 3-0
Hercules - Westlandia 3-2
DEM - Quick 3-3
sv OSS 1920 - Blauw Geel '38 3-2
UNA - Hoogland 2-1
Lienden - ADO'20 1-1
 

Unregistere

Well-known member
En inderdaad niet direct een versterkt Jong ADO dus...

OSS '20 wel de winnaar van het weekend, zeker nu OFC weer verloor. De analyse van Fregge volgt vast spoedig.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Limburg, here we come! 16 juli EVV - Blauw Geel '38. Bij een scheidsrechter die uit Limburg komt, haha.
Maar wel leuke club om naar toe te gaan.
Met afgelopen weken wedstrijden in Oostzaan, Heemskerk en Meppel en het programma had ik wel een verre reis verwacht.
 

Fregge

Well-known member
Hebben we dan Kok? Denk er aan he: Die nummer 9 van EVV loopt ALTIJD buitenspel. ALTIJD! Zelfs als hij geen buitenspel loopt, ook dan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Limburg, here we come! 16 juli EVV - Blauw Geel '38. Bij een scheidsrechter die uit Limburg komt, haha.
Maar wel leuke club om naar toe te gaan.
Met afgelopen weken wedstrijden in Oostzaan, Heemskerk en Meppel en het programma had ik wel een verre reis verwacht.

16 juli?! Compleet van het padje....
 
Bovenaan