Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Dat dacht ik wel, maar is veel minder leuk. Jij zou bij OFC - Blauw Geel gewoon een megafoon mee moeten nemen en dan bij de opkomst keihard door dat ding rappen 'blue and yellow'. Kom je zeker op Voetbal247. Dat te koop staat trouwens.
 

Fregge

Well-known member
Ik kom best vaak op Voetbal247 haha. 2 keer in de podcast dit seizoen! Alleen niet zo vaak als de waan. Ben ook aan het kijken wat ik kan doen voor de oproep van Kasius.
 

De Groene Scout

Well-known member
Morgen een complete speelronde op de zondag. Dit zijn de wedstrijden:

ADO'20 - sv OSS1920
Dongen - Hercules
Westlandia - OFC
Hoogland - EVV
Groene Ster - Gemert
HSC'21 - DEM
Blauw Geel '38 - Quick
Jong ADO Den Haag - UNA
 

Unregistere

Well-known member
Om Toeterjan te eren dan maar gaan toeteren langs de lijn.

Ah, die had ik gemist. Noordwijk had wel twee kinderen met een toeter meegenomen, die hadden het dus waarschijnlijk wel gezien.

Maar jij gaat morgen dus heel de tijd toeteren tegen de deftige Hagenaars??
 

Fregge

Well-known member
Ah, die had ik gemist. Noordwijk had wel twee kinderen met een toeter meegenomen, die hadden het dus waarschijnlijk wel gezien.

Maar jij gaat morgen dus heel de tijd toeteren tegen de deftige Hagenaars??

*Gehoord.

Ik? Nee, ik vind Toeterjan ook irritant. Ga ik niet nadoen dus.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Succes allemaal vanmiddag. Ik zal naar Heemskerk voor ADO '20 tegen OSS '20. Bij de uitclub zal ik ongetwijfeld worden ontvangen met "alweer jij!?".
 

Unregistere

Well-known member
,,Weer die Art Garfunkel look-a-like", denken ze in Oss uiteraard. Succes!

En jammer dat Fregge zijn toeter in de kast laat liggen en Toeterjan in de steek laat. Brabants erfgoed.
 

Unregistere

Well-known member
Koploper OSS '20 verspeelde onder vlaggend oog van SC Heerenveen punten bij ADO '20 (1-1). Maar ze liepen desondanks uit, omdat OFC met 3-1 verloor bij Westlandia. Gat is nu dus 11 punten. Nummer drie Gemert verloor bij Groene Ster (2-0) en zakte daardoor.

Fregge zag geen goals bij Blauw Geel '38 - Quick (0-0), maar bij de mannen van Waan en Groene vielen er genoeg. HSC '21 leek te verliezen van DEM, maar maakte in de extra tijd de achterstand goed (3-3).

EVV won bij Hoogland (0-2), Dongen klopte Hercules (1-0) en Jong ADO won dik van UNA (4-1). De Haagse beloften hebben plots de vierde plaats weer in het vizier en dat zou promotie kunnen opleveren.

DEM en Hercules blijven op de P/D-plekken, de degradatieplaatsen worden bezet door Hoogland en FC Lienden. Die laatste ploeg kwam niet in actie dit weekend.
 

Fregge

Well-known member
Tja, helaas. Blij dat er niet verloren werd in ieder geval. Qua kansen hadden we moeten winnen, maar qua veldspel was Quick wat beter.
 

De Groene Scout

Well-known member
Was met name voor rust niet best vandaag. HSC'21 speelde na de 2 nederlagen zonder enig vertrouwen en er ging erg veel mis de eerste helft. Tegenstander kreeg de treffers cadeau.. Gelukkig uit het niets via een rommelgoal kort voor rust terug op 1-2 waardoor er nog hoop was op een goede tweede helft.. Eerste kwartier na rust was ook veelbelovend en de drive / beleving was terug. Enkele kansjes op de 2-2 gingen er helaas niet in. Na de 2e geel prent voor een DEM-speler had iedereen er vertrouwen in dat het nog wel god zou komen; echter kort daarna viel de 1-3.
HSC'21 leek met lege handen te blijven, maar de laatste 10 minuten leverde het slotoffensief toch nog de 2-3 en uiteindelijk de 3-3 op.
Dan drink je toch net iets prettiger je biertje na afloop.
 

Fregge

Well-known member
Ik blijf het zeggen, maar wat een heerlijke competitie is 't toch. Verschil van slechts 9 punten tussen de nummer 3 en nummer 14. Jammer dat de kampioen zo goed als bekend is, maar ik denk dat het gat na komend weekend weer 3 punten minder is.
 
Bovenaan